loading...
ناب اسکریپت
admin بازدید : 1083 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (3)

آموزش تصویری و گام به گام ویرایش قالب وبلاگ ها

دوستان عزیز صاحب وبلاگ، احتمالا برای شما هم خیلی پیش اومده که دوست داشته باشید تغییراتی در قالب وبلاگ خودتون ایجاد کنید. مثلا عکس هدر بالای وبلاگ خودتون رو تغییر بدید یا یه سری تغییراتی در قالب وبلاگ خودتون ایجاد کنید، بعضی نوشته هاش رو عوض کنید، یا مثلا کد حدیث یا کلام روز، سخن بزرگان و چیزایی از این قبیل در وبلاگ بذارید.

  1. ویرایش و تغییر عکس های وبلاگ

اگر دنبال تغییر عکس هدر وبلاگ هستید با ما همراه باشید:

برای تغییر عکس، اول باید آدرس عکس رو توی قالب خودتون پیدا کنید.

admin بازدید : 803 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

به کمک آموزش امروز شما می توانید نتایج جستجو را برای بازدیدکنندگان خود برجسته و های لایت کنید تا بازدیدگنندگان بتوانند به سادگی نتیجه را در متن شما پیدا کنند. با ما همراه باشید:

admin بازدید : 802 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

حتما شما هم کم و بیش اتفاق افتاده که مطلبی رو از سایت وردپرسی خود حذف کنید. اما همون طور که می دونید مطلب ابتدا به زباله دان وردپرس می ره و شما باید خودتون به صورت دستی، این مطالب رو پاک کنید.

امروز می خواهیم به وسیله یک قطعه کد که به شما معرفی می کنم، کاری کنیم که مطالب زباله دان وردپرس به طور خودکار برای همیشه پاک بشه. با ما همراه باشید:

admin بازدید : 949 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

اگر شما هم به فکر بازدید سایتتون هستید، یا دوست دارید چیزی شبیه خبرنامه برای سایت خود ایجاد کنید که با ایجاد هر پست، مطالب به کاربران سایتتون هم ارسال بشه با آموزش امروز ما همراه باشید.

admin بازدید : 932 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

از اونجا که ویرایشگر دیداری در وردپرس گاهی با مشکل مواجه می شه و خوب البته سرعت لود پایینی هم داره و همچنین برای بعضی کارا زیاد مناسب نیست، شاید بعضی ها دوست داشته باشن ویرایشگر پیشفرض برای ایجاد پست جدید، ویرایشگر HTML باشه.

admin بازدید : 866 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

شاید شما مدیر سایت وردپرسی، دوست داشته باشید مانند سیستم های انجمن ساز، سیستم پیام خصوصی برای کاربران خودتون ایجاد کنید. امروز افزونه ای برای این کار به شما معرفی می کنیم.

admin بازدید : 990 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

حتما با اسکریپت آنالیز وبسایت piwik آشنایی دارید. این اسکریپت متن باز و رایگان، چیزی شبیه Google analytics می باشد که برای تجزیه و تحلیل آمار سایت به کار می رود. در پست قبلی این اسکریپت معرفی شد. در این پست می خواهیم افزونه ای برای نمایش آمار piwik در وردپرس معرفی کنیم:

admin بازدید : 925 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

اگر دوست دارید آمار و آنالیز دقیقی از وبسایت خود داشته باشید، اگر به هر دلیلی نمی توانید از سیستم Google analytics استفاده کنید یا … حتما دنبال یک سیستم قدرتمند و البته رایگان برای این کار بوده اید. اسکریپت piwik که یک اسکریپت متن باز و رایگان می باشد به شما در این کار کمک می کند.


به کمک این اسکریپت قدرتمند که شبیه Google analytics می باشد، می توانید نمودار بازدید از سایت در یک ماه اخیر، بازدیدهای زنده از سایت، نقشه کشور . منطقه بازدید کننده، لیست کلمات کلیدی جستجو شده، موتورهای جستجوی ارجاع دهنده، مرورگر بازدیدکننده و موارد دیگری را آنالیز و مشاهده کنید.

admin بازدید : 1939 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

در پست قبل به آموزش ساخت سایت رایگان پرداختیم و مواردی را بررسی کردیم. در این پست مراحل ایجاد دیتابیس و نصب وردپرس توضیح داده می شود:

الف) ساخت دیتابیس

اولین کاری که نیاز دارید ساخت دیتابیس است:

admin بازدید : 940 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

در مطالب قبلی، آموزش راه اندازی وب سایت را توضیح داده شد. مطلب قبلی در مورد محتواساز ها بود. یکی از پیشرفته ترین محتواسازهای تحت وب، وردپرس می باشد.

امروز قصد داریم نحوه راه اندازی هر گونه سایتی،و البته کاملا رایگان با وردپرس را آموزش دهیم. (از جمله سایت گالری عکس، سایت خبری، سایت شرکتی، شایت شخصی سایت فروشگاهی و …)

همان طور که در آموزش های قبلی گفتیم، هر سایتی به این سه تا نیاز داره:

  1. هاست.
  2. دامنه.
  3. محتوا.
admin بازدید : 793 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

محتواسازها، برنامه هایی تحت وب هستند که برای ایجاد و ویرایش مطالب، عکس ها و کلا محتویات یک سایت لازم است.

همان طور که در کامپیوتر مثلا برای ایجاد یک سند متنی، مقاله یا هر چیز دیگر، نیاز به برنامه ای دارید که محتوا و مطالب خود را در آن ایجاد کنید، برای ایجاد محتوای تحت وب نیز به برنامه هایی تحت وب، مخصوص همین کار نیازمند هستید.

admin بازدید : 650 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

اگر با مطالب قبلی ما همراه بوده باشید، در پست های قبلی، {آموزش راه اندازی کامل وبسایت} را برای شما بیان کردیم.
اما امروز قصد داریم آموزش راه اندازی سایت های پیشرفته و کاملا رایگان را برای شما توضیح دهیم.
همان طور که در {آموزش راه اندازی وبسایت} بیان کردیم، برای ایجاد هر گونه سایت اعم از فروشگاهی، تجاری، گالری عکس، شخصی و هر گونه سایتی نیاز به هاست و دامنه و محتواساز دارد.

admin بازدید : 730 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

وب سایت به شما این امکان را می دهد که با اعضای خانواده، دوستان ومشتریان خود ارتباط برقرار کنید. همان طور که قبلأ نیز گفته شده شما می توانید از طریق وب سایت تصاویر و همچنین خاطرات خود را در اختیار دیگران بگذارید و یا به فروش محصولات خود بپردازید و به مشتری های خود سرویس بدهید.
وب سایت یکی از نیرومندترین وسیله های ارتباطی است که از طریق آن می توانید تجارت و روابط خودرا گسترش دهید. چه خود شما به تنهایی سایت خود را طراحی و ایجاد کنید و چه سایت شما را یک طراح حرفه ای ایجاد کند طرح و برنامه ریزی برای وب سایت امری بسیار ساده است.

admin بازدید : 682 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

انتخاب یک پلان مناسب برای وب‌سایتتان که امکانات و ویژگی‌های مدنظر شما را داشته باشد و سبب بهبود وب سایت شما ‌شود اهمیت بالایی دارد. همچنین انتخاب یک شرکت میزبانی وب که مورد اعتماد شما باشد نیز بسیار حائز اهمیت است. سعی کنید شریک قابل اعتمادی را برای موفقیت آنلاین خود انتخاب نمایید.

مواردی که باید برای انتخاب پلان میزبانی به آنها توجه کنید در زیر آمده است:

برای اطلاع از مشخصات و امکانات پلنهای میزبانی وب ارائه شده توسط پرسینا اینجا کلیک نمائید.

admin بازدید : 749 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

چگونه دامنه خود را نام‌گذاری کنیم؟

کاربران با تایپ نام دامنه شما در مرورگر، با کلیک کردن بر روی نام آن در صفحات مختلف وب و یا جستجو در موتورهای جستجو وارد سایت شما می‌شوند.
نام سایت شما قبل از اینکه کاربرانتان وارد سایت شما بشوند تا شما بتوانید آن‌ها را از طریق صفحات سایت خود جذب نمایید در انتخاب آن‌ها تاثیر گذار است. بنابراین اولین قدم شما برای ایجاد وب سایتی موفق انتخاب یک نام دامنه ی مناسب می‌باشد. نام دامنه‌ی شما می بایست متناسب با موضوع وب سایتتان باشد تا بینندگان بدانند که موضوع وب سایتی که وارد آن می‌شوند چیست.

admin بازدید : 699 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

هیچ گاه بازدیدکنندگان سایت خود را با یک سایت نامنظم، نا بسامان و بی برنامه سردرگم نکنید.
اولین قدم مشخص کردن هدف از ایجاد سایت و انتخاب پلات فرم طراحی است.

انواع وب سایت ها از نظر کاربرد:

انواع وب سایت ها از نظر پلات فرم طراحی:

admin بازدید : 654 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

راه اندازی هر گونه وبسایتی، نیاز به چند فاکتور زیر دارد:

  1. دامنه:
  2. هاست یا فضای میزبانی وب:
  3. راه اندازی سایت و ایجاد محتوا:

پیش نیاز راه اندازی  وب سایت هاست و دامنه می باشد. تمام سایت هایی که شما مشاهده می کند از هاست و دامنه استفاده می کنند.

admin بازدید : 1900 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

سلام خدمت همه

احتمالا خیلی از شما هم به دنبال ثبت دامنه رایگان توی سطح نت زیاد گشتید، ولی فقط زیردامنه های رایگان یا برخی دامنه هایی مثل tk و … رو پیدا کردید اما امروز می خوام “دامنه رایگان ir به مدت یک سال” رو به شما معرفی کنم.

این کار توسط شرکت هاستینگ پارس دیتا انجام می شه

admin بازدید : 644 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

حتما شما هم مثل من و خیلی های دیگه، دنبال این بودید و هستید که چطور می شه سرعت واقعی اینترنتی که داریم رو به دست آورد. درسته که مثلا ارائه دهنده سرویس اینترنت ما میگه سرعت شما مثلا 128 هست. ولی گاهی کم می شه گاهی زیاد می شه. گاهی می خواهیم درصد خدمات سرویس دهنده رو کامل بسنجیم، یا سرعت آپلود را نمی دانیم یا …. یا به هر دلیل دیگه ای لازم داریم سرعت دانلود و آپلود رو به دست بیاریم. این کار چطور ممکنه؟

admin بازدید : 593 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

DNS cache (دی ان اس کش) قابلیتی است در سیستم عامل های مختلف که IP address های سایت هایی را که توسط شما مرور شده اند برای یک مدت معین (time to live)  ذخیره سازی می کند به عبارت دیگر تنها در بار اول دیدن یک وبسایت نیاز به به دست آوردن  IP address آن (با ارسال یک در خواست به DNS سرور) دارید و در دفعات بعدی کامپیوتر از IP address هایی که ذخیره کرده استفاده می کند این یعنی سرعت بیشتر برای شما و البته فشار کمتر به سرور سایت مورد نظر .

admin بازدید : 864 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

حتما شما هم مثل همه مدیران سایتها، یکی از دغدغه هاتون افزایش بازدید سایت و سئو هست، یکی از بهترین کارهایی که برای افزایش بازدید و سئوی سایت مؤثر است بهتر ایندکس شدن سایت در موتورهای جستجو و بهینه کردن سایت برای موتور های جستجو می باشد. یکی از مهمترین کارهایی که برای بهینه کردن سایت مؤثره، ایجاد تگ های متناسب با موضوع برای سایت می باشد. و البته تگ ها باید درست و با فکر انتخاب بشن که لازمه این کار، وقت گذاشتن برای انتخاب تگ ها می باشد، چون باید تگ ها از واژه هایی انتخاب بشن که در متن وجود داره و همچنین باید با محتوا همخوانی داشته باشد، و گرنه نه تنها باعث رشد سئوی سایت نمیشه بلکه برعکس تأثیر منفی هم داره.

admin بازدید : 674 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

Warning Old Browser یک افزونه ساده و کاربردی برای سیستم وردپرس می باشد که در هنگامی که بازدیدکنندگان از مرورگر های قدیمی استفاده می کنند پیغام هشداری مبنی بر قدیمی بودن مرورگر نمایش می دهد. از امکانات این افزونه می توان به قابلیت شناسایی نوع مرورگر و همچنین قابلیت نمایش پیغام دلخواه برای کاربر اشاره کرد.

admin بازدید : 681 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

شاید شما نیز بخواهید که نوشته جدید خود را را در لوپ صفحه اصلی، برگه آرشیو و یا برگه جستجو با استایل متفاوتی به نمایش بگذارید. انجام این عمل با استفاده از یک کلاس سی اس اس مخصوص و یک کد php ساده قابل پیاده سازی می باشد.

admin بازدید : 808 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

حتما سایت های زیادی را دیده اید که با نمایش جملات و سخنان بزرگان و فیلسوفان، نویسندگان بزرگ، جملات تاریخی در قسمتی از سایتشان، علاوه بر زیبایی بخشی به سایت، نظر خوانندگان سایت را به آن جلب می کنند و خیلی اوقات آن جمله در خواننده مؤثر واقع می شود.

admin بازدید : 669 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

قالب وردپرس memori jingga از جدیدترین پوسته های وردپرس انگلیسی می باشد که توسط آرتاباز فارسی سازی شده است ، در طراحی این قالب ساده و زیبا تکنولوژی های html 5 و css 3 و طراحی واکنش گرا responsive به کار برده شده که باعث سبک تر شدن و در نهایت افزایش سرعت بارگذاری سایت اشاره کرد . با توجه به نوع طراحی قالب شما توانایی استفاده از این پوسته را در سایتهایی مانند : سایت های شخصی ، فتو بلاگ ، قاالب وردپرس سایت های آموزشی و … خواهید داشت ، این پوسته از ابزارک در ستون کناری و در پانوشت خود پشتیبانی می کند و از فونت های یکان و کودک برای زیباتر شدن پوسته استفاده شده است . این پوسته وردپرس در صفحه اصلی خود از تصاویر شاخص پشتیبانی می کند و اگر مطلبی تصویر شاخص نداشت ، تصویری جایگزین را به جای تصویر شاخص نشان می دهد.

admin بازدید : 598 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

تنظیمات عمومی افزونه w3 total cache

قطعا لود سریع صفحات وبسایت تاثیر زیادی در بازدید دوباره کاربر از وبسایت خواهد داشت .چنانچه وبسایتی دیر لود شود شانس اینکه کاربر برای بار دوم از آن وبسایت دیدن کند کمتر خواهد شد زیرا با وجود اینترنت لاکپشتی در ایران کاربر وقت خود را صرف صفحاتی نخواهد کرد که مدتی طولانی باید منتظر لود کامل آنها بود.همچنین یکی از گزینه های  گوگل در رتبه بندی سایتها سرعت لود آنهاست ،بنابراین چنانچه برایتان مهم است که از طرف گوگل امتیازی کسب کنید حتما باید مؤلفه سرعت را در نظر بگیرید و وبسایت خود را برای این امر بهینه کنید.راههای زیادی برای افزایش سرعت لود وبسایت وجود دارد مانند انتقال عکسها به یک زیردامنه و لود آنها از آنجا ،استفاده از سرویس های cdn ،استفاده از سرویسهایی که صفحات شما را کش کرده و آن صفحات را به کاربران تحویل می دهند مانند سرویس cloudflar ،و نیز چنانچه از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنید نصب افزونه های مخصوص کش صفحات که به تعداد زیادی وجو دارند از جمله راههایی هستند که شما می توانید با استفاده از آنها سرعت لود سایت و صفحات سایت خود را بهینه کنید و هم از طرف گوگل رتبه کسب کنید و هم کاربرانتان را حفظ کنید .البته مزایای سبک سازی صفحات تنها اینها نیست ،باتوجه به اینکه اکثر وبسایتها از هاستهای اشتراکی استفاده می کنند مسئله مصرف زیاد رم و cpu  نیز مطرح است مخصوصا سیستم وردپرس با وجود مزیتهای بسیار اما مصرف رم و cpu  درآن نسبت به سیستم های دیگر بیشتر است و این مسئله زمانی دردسرساز میشود که  وبسایت روی سرور اشتراکی باشد آنگاه باید شاهد داون شدن متعدد سرور و به دنبال آن وبسایت خود باشید.

admin بازدید : 715 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

اگر با ما همراه بوده اید، چند روز قبل استایلی برای ایجاد تغییراتی در صفحه لوگین وردپرس برای شما آماده شده بود که البته نیازمند تغییر کد فایل function.php قالب بود. اما امروز می خواهیم یک افزونه به شما معرفی کنیم که به وسیله این افزونه جالب، بسیار راحت می توانید صفحه لوگین را خصوصی سازی کنید.

admin بازدید : 694 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)
بخش نظرات وبلاگ یا سایت شما بهترین مکان برای ارتباط با کاربران و افزایش محبوبیت خواهد بود. به همین دلیل ترقیب بازدیدکنندگان به ثبت نظرات خود در پایین هر نوشته اهمیت بالایی خواهد داشت. برای جلب توجه افراد به این بخش اولین کار ایجاد یک ظاهر زیبا و کاربردی برای نظرات است، همچنین مطرح کردن سوال های مرتبط با موضوع در پایان هر متن میتواند مشوق خوبی برای شرکت افراد در این موضوع باشد.
اکثر سایت های وردپرسی دارای یک عبارت تکراری مانند “دیدگاه” ، “دیدگاه کاربران” یا “نظر دهید” در پایان نوشته های وبلاگ خود هستند. در این مقاله قصد داریم راهی را برای جذابیت بیشتر این بخش و افزایش تعداد نظرات ارائه دهیم.
admin بازدید : 671 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

 افزونه ای که خدمت شما معرفی میکنم افزونه WG-plus هست که کار این افزونه این هست که مطالب منتشر شده در وردپرس شما را به صورت خودکار در گوگل پلاس منتشر می کند. با نصب این افزونه دیگر نیازی نیست که برای هر مطلب منتشر شده در وردپرس شما خودتان مطالب را به صورت دستی در گوگل پلاس منتشر کنید.

فقط توجه داشته باشید بعد از نصب در قسمت تنظیمات افزونه اطلاعات خود را وارد کنید .حالا در صفحه انتشار مطالب وردپرس شما بلوک جدیدی ایجاد می شود که به کمک آن می توانید مطالب را در گوگل پلاس خود منتشر کنید.
admin بازدید : 702 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

EZ Poll اسکریپتی فوق العاده در زمینه راه اندازی و ایجاد نظر سنجی در وب سایت شما می باشد. این سیستم دارای امکاناتی از قبیل قابلیت ایجاد بی نهایت نظر سنجی و قابلیت قرار دادن در وب سایت های مختلف ، قابلیت نمایش نتایج به صورت گرافیکی و همراه با نمودار ، قابلیت ایجاد محدودیت در نظر سنجی ها ، قابلیت تنظیم زمان شروع و پایان زمان نظر سنجی و امکانات دیگر می باشد. این اسکریپت بنا به درخواست کاربران توسط پرشین اسکریپت فارسی سازی و بهینه سازی شده است. امکانات کلی سیستم را نام می بریم.

admin بازدید : 660 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

Meela  نسخه ۲ یکی از محبوب ترین سیستم های کوتاه کننده لینک می باشد که نسخه قبلی آن توسط پرشین اسکریپت معرفی شده بود. این اسکریپت زیبا دارای ظاهری کاربر پسند و امکانات مناسب مانند ارائه آمار برای هر لینک، استفاده ایجکس در سیستم ، جستجوی ایجکس ،قابلیت انتخاب کلمات دلخواه برای لینک کوتاه شده، اشتراک گذاری لینک، قابلیت API و قابلیت نمایش لینک درون Frame اشاره نمود.

admin بازدید : 634 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

Powerful Exchange System نام یک اسکریپت تجاری می باشد که با استفاده از این اسکریپت می توانید یک سایت تبادل آمار و ترافیک و همچنین افزایش رتبه راه اندازی کنید. در این اسکریپت امکان تبادل گوگل +۱ , تبادل امتیاز فیسبوک , تبادل دنبال کنندگان توییتر , تبادل بازدید کنندگان یوتیوب , تبادل آمار بازدید وجود دارد.  در نسخه جدید این اسکریپت قابلیت تبادل امتیاز Digg نیز فراهم شده است. نسخه ۱٫۴ این اسکریپت چندی پیش توسط پرشین اسکریپت فارسی سازی شده بود. در نسخه ۲ این اسکریپت تمامی باگ ها و عیب های نسخه قبلی رفع شده است.

admin بازدید : 741 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

فروشگاه ساز سبد خرید یک سیستم ایرانی و مناسب برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی می باشد. این نسخه اولیه اسکریپت فروشگاه ساز سبد خرید می باشد که قبلا به قیمت ۸۰٫۰۰۰ تومان به فروش می رسید و اکنون به صورت رایگان توسط سایت سازنده منتشر شده است. این نسخه با پشتیبانی کامل از پرداخت توسط کارتهای اعتباری تحت شتاب توسط گذرگاه بانک سامان و هچنین خرید پستی توسط لینک مستقیم عرضه گردیده است.  به امکانات کلی این سیستم اشاره میکنیم.

admin بازدید : 487 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

شاید گاهی وقت ها در گوگل یک مطلبی را جستجو میکنید و مشاهده میکنید در نتیج گوگل برخی لینک ها دارای ستاره میباشند .(مانند عکس بالا ) امروز میخواهیم یک افزونه برا اینکه شما هم بتوانید به راحتی مطالب خود را در گوگل ستاره دار کنید برای شما معرفی کنیم. افزونه Google Rich Snippets یک افزونه کاملا رایگان است که تیم قدرمتند میهن سئو آن را فارسی نموده و بطور رایگان منتشر کرده است. این افزونه این امکان را میدهد تا برای هر پست که ارسال میکنید , امتیاز آن را مشخص کنید , نویسنده آن را مشخص کنید و با دادن توضیح کوتاه و بلند یک پست ویژه برای گوگل آماده کنید .
و بعد از ثبت شدن در گوگل میتوانید کارهایی که کردید را مشاهده نمایید .

admin بازدید : 711 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

اگر در مورد Nofollow و Follow بودن لینک ها بدانید ، اطلاع دارید که موتورهای جستجویی مانند گوگل لینک های Nofollow را شناسایی و ایندکس نمیکنند و این عمل هنگامی قابل استفاده است که شما دوست نداشته باشید لینک های خارجی ، که در وب سایت شما به سایت ها و یا وبلاگ های دیگر داده می شوند توسط گوگل شناسایی و جزء بک لینک برای آن آدرس محاسبه شود !

admin بازدید : 559 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

یکی از مواردی که در سئوی سایت تأثیر زیادی دارد، لینک های داخلی می باشد. لینک های داخلی لینک هایی هستند که به مطالب داخل سایت شما ارجاع داده می شوند. این لینک ها علاوه بر سئو، در راهنمایی کاربر به سمت دیگر مطالب سایت نیز مؤثر می باشد.
در وردپرس به سادگی می توانید با قرار دادن کد مربوطه در فایل functions.php قالب خود این لینک ها را خودکار ایجاد کنید.
مثلا مطلبی در مورد “افزونه های وردپرس” نوشته اید که شامل چنین توضیحی است: “در وردپرس افزونه هایی نیز برای این کار وجود دارد” در این توضیح می خواهید کلمه “وردپرس” به دسته وردپرس شما لینک شده باشد. (مثل متن بالا). همان طور که گفته شد لازم نیست برای هر پست و هر کلمه خاص این کار را جدا انجام دهید بلکه با استفاده از کد یا افزونه می توانید به سادگی مطالب خود را لینک کنید.

admin بازدید : 550 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

تاحالا نیاز پیداکردید که توی سایت وردپرستون تعداد لینک های قسمت پیوندها را نمایش بدید ؟ یا مثلا با وردپرس یک سایت هاستینگ زدید که تعداد لینک های قسمت پیوند ها (یا همون Blogroll ) برابر تعداد مشتریان باشه ؟ اگر خواستید امروز با ما با شید تا به سادگی این کار را انجام دهید …

admin بازدید : 612 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

یکی از کاربردهای وردپرس ارتباط مستقیم آن با کاربران است . این ویژگی باعث شده تا بتوانیم ورپرس را به یک سیستمه کاربرمدار تبدیل کنیم. کاربران میتوانند عضو شوند و امکاناتی را برای خود انتخاب کنند. خب کاربران عضو شده چطوری وارد بشوند ؟ امروز رو با ما باشید تا در ادامه راه ساده ای برای شما بیان کنیم …

admin بازدید : 633 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

اگر شما هم صاحب یک سایت باشید حتما با سؤالاتی از ناحیه کاربران خود مواجه می شوید که پاسخ به آن ها باعث علاقه بیشتر کاربران به سایت شما می گردد. به علاوه اینکه پاسخ به بعضی سؤالات مثلا سؤالات خیلی طولانی در قسمت نظرات، جلوه ی زیبای سایت شما را از بین می برد. راه حل کار این است که قسمتی جدا برای پرسش و پاسخ ایجاد کنید.

در وردپرس نیز این کار بسیار آسان است. شما به سادگی و با نصب یک افزونه می توانید این بخش را برای سایت خود راه اندازی کنید. امروز قصد داریم افزونه ای برای این کار معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

admin بازدید : 1271 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

بدون شک شما هم در وبسایت خود نیازمند یک سیستم پشتیبانی و ارسال تیکت هستید تا احیانا سؤالاتی که از سمت کاربران مطرح می شود در پنل کاربری او پاسخ دهید.
در این پست قصد داریم یک اسکریپت ساده ولی در عین حال مناسب برای این کار به شما معرفی کنیم.
در این سیستم کاربران می توانند با عضویت در سایت، نسبت به ارسال تیکت خود به همراه فایل ضمیمه اقدام کنند.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 142
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 221
  • آی پی دیروز : 193
  • بازدید امروز : 345
  • باردید دیروز : 1,310
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,701
  • بازدید ماه : 2,214
  • بازدید سال : 37,274
  • بازدید کلی : 521,843