loading...
ناب اسکریپت
admin بازدید : 648 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)
بالاخره تیم فارسی ساز محبوب جوملا یعنی جوملا فارسی، نسخه ی بومی جوملا 2.5 را منتشر کرد و نیاز به قالب ها و افزونه های فارسی برای این نسخه از جوملا به خوبی احساس می شود.

امرزو این قالب رایگان ساده را به دوستداران جوملا 2.5 فارسی تقدیم می کنیم.

 

admin بازدید : 570 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)
شرکت معتبر shape5 به مناسبت انتشار جوملا 2.5 جهانی، نسخه رایگانی از یک قالب زیبا را منتشر کرده است که امروز آنرا با افتخار به جامعه ی فارسی زبان استفاده کننده از جوملا 2.5 تقدیم می کنیم.
هیچ تغییر یا ویرایشی بر روی این قالب انجام نشده است و لایه ی مطابق با زبان فارسی آن تماما ساخته شده توسط شرکت shape5 می باشد.
admin بازدید : 624 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)
امروز قصد داریم قالبی برای جوملا 2.5 معرفی کنیم: قالب زیبای upsilum data تقدیم به وب سایت های فارسی زبان.

از ویژگیهای این قالب، استفاده منحصر بفرد آن از جی کوئری و جاوا اسکریپت در جلوه های ویژه و زیبایی اش می باشد.

قالب upsilum data دارای 19 موقعیت قالب و مطابق با آخرین استانداردهای مرورگرهای جدید می باشد.

admin بازدید : 546 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)
امروز هم تصمیم گرفتیم این قالب رایگان را به شما معرفی کنیم.
قالب کهربا سه ستونه پیاده شده است و هر دو ستون کناری آن در سمت چپ قالب قرار دارند. قالب کاملا سبک و سئو شده می باشد و تا حدامکان با مرورگرهای قدیمی هم تنظیم شده است.
قالب کهربا دارای موقعیت های زیادی برای تعریف ماژول در صفحه می باشد و از قابلیت منوهای کشویی و آبشاری هم پشتیبانی می کند.
admin بازدید : 597 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)
این قالب قبلا برای سیستم دروپال آماده شده بود و چون طالب زیاد داشت امروز برای جوملا نیز آماده شد.
قالب نقشینه سه ستونه، با منوهای کشویی و کاملا ماژولار است. 25 موقعیت (position) دارد و در تمامی مرورگرهای روز تست شده است.
admin بازدید : 556 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)
قالب پیاده قالبی با ترکیب رنگ سیاه و سفید و دارای 28 موقعیت ماژول، که دارای سرعت لود بسیار خوبی هم می باشد.

قالب پیاده به نحوی ساخته شده است که سایت شخصی و وبلاگ را می توان با آن بر روی جوملا راه اندازی کرد. با کمی تغییر در سربرگ براحتی می توانید آنرا برای سایتهای سازمانی و شرکتها هم استفاده کنید.

admin بازدید : 574 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)
امروز قالب فارسی جزیره را برای استفاده رایگان به مخاطبان تقدیم می شود.
قالب جزیره با یک رنگبندی آبی کمرنگ در زمینه ی شنواره پیاده سازی شده است. بیش از بیست و پنج موقعیت (position) در قالب جزیره وجود دارد که می توانید با تعریف ماژولهای خود به ترکیب دلخواهتان برسید.
admin بازدید : 560 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)
پس از استقبال خوب کاربران وردپرسی از پوسته نیلوفر تصمیم گرفتم آنرا به همان صورت برای جوملا فارسی 1.7 هم آماده و منتشر کنم. رنگ نیلوفرانه و دلفریب این قالب هر وبمستری را برای استفاده از آن به خودش جذب میکند.
در قالب رایگان نیلوفر 25 موقعیت برای جایگذاری ماژولها قرار داده شده است. این قالب سه ستونه و دارای قابلیت پشتیبانی از منوهای کشویی و آبشاری می باشد. نوع رنگ بندی و استایل قالب به نوعی است که می توان براحتی با قرار دادن یک ماژول اسلاید شو، اسلاید خبر و… کاربریهای متنوعی از آن را شاهد بود.
admin بازدید : 559 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

پوسته Fapowy اگرچه برای وبلاگنویسی در وردپرس طراحی شده است اما براحتی می توان آنرا برای هر نوع وبسایتی به کار برد. از آنجایی که قالب بصورت پیشفرض برای زبانهای راست به چپ و فارسی هم طراحی شده است به سادگی می توانید آنرا روی وردپرس فارسی پیاده کنید. سعی بر این بوده است که در این پوسته از تمام ویژگیهای وردپرس نسخه 3 همراه با منو، فهرست ها، پستهای سفارشی و هدرهای متنوع استفاده شود.

admin بازدید : 1678 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)
اگر به دنبال یک راه حل سریع و خیره کننده برای راه اندازی کامل سایت جوملایی خود هستید، ایستاتگ به شما قالب زیبا، ساده Shaper Helix را با بسته نصبی کامل و منطبق بر زبان فارسی را پیشنهاد میکند.

این قالب محصول شرکت JoomShaper است و شایسته است که در صورت استفاده از این قالب، فرهنگ ایرانی خود را با حفظ کپی رایت این شرکت نشان دهیم.

برخی از ویژگیهای قالب Shaper Helix

admin بازدید : 557 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

امروز افتخار داریم قالب زیبای آرتینا را به وب فارسی تقدیم می کند. قالب آرتینا با یک پیشطرح آبی و سبز برای جوملا 1.7 آماده شده است.

موقعیتهای متنوع، منوهای کشویی با رنگ بندی متناسب، سئوی خوب و حجم کم، از ویژگی های این قالب به شمار می رود..
زیبایی و رعایت استانداردها تماما در این قالب منحصر بفرد یکجا جمع شده است تا با محتوای خوب وبسایت شما، وب فارسی غنی تری داشته باشیم؛

admin بازدید : 577 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)
قالب فارسی خاکستری که در زمینه ای با رنگهای طوسی و خاکستری پیاده شده است، بطور رایگان برای کاربران جوملا 1.7 و جوملا 1.6ارائه می شود.

منوهای کشویی و آبشاری، قابلیت قرار دادن اسلاید شو، 25 موقعیت (position) و همچنین سازگاری با مرورگرهای مختلف و لود سریع با سئو بالا از جمله مشخصات قالب خاکستری است.

admin بازدید : 599 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)
برای امروز یک یک قالب سه ستونه فارسی با رنگ آرامش بخش سبز آماده کرده ام که امیدوارم به کارتان بیاید.

قالب فارسی و رایگان سبز برای جوملا 1.7

منوهای بالای این قالب تماما کشویی و با استانداردهای مرورگرهای مختلف سازگار است. استیل جداگانه برای اینترنت اکسپلورر باعث شده است تا قالب سبز حتی در نسخه های 6 و 7 این مرورگر هم به خوبی بارگزاری شود.

admin بازدید : 599 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)
قالب رایگان صحرا، قالبی ساده با ترکیب رنگ سفید و سبز است که دارای سرعت لود بالا و سئو خوبی می باشد. شما می توانید با نصب این قالب و با کمک امکانات اضافی جوملا 1.7 کاربری های متنوعی از این قالب را در جهت پیشرفت سایتتان شاهد باشید.
وجود بیش از بیست موقعیت (position) کاربردی و استاندارد در عین سادگی و حجم کم، قالب صحرا را به قالبی زیبا و کاملا کاربردی تبدیل کرده است.
admin بازدید : 676 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)
قالب رایگان ابهام رو امروز واسه جوملا 1.7 و جوملا 1.6 بصورت فارسی ارائه میکنم با این ویژگی که هر دو ستون این سایت در قسمت چپ قرار دارن.

25 موقعیت (position) این قالب اونو برای پیاده سازی انواع وبسایتهای تجاری، شخصی، خبری و حتی وبلاگ مناسب نشون میده. تست مرورگر روی این قالب هم انجام شده و خیالتون راحت باشه که همه جا استایل قالبتون به همون شکلیه که دوست دارین.

admin بازدید : 564 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)
قالب رویا برای جوملا 1.6 و جوملا 1.7 طراحی شده و آنرا در تمام مرورگرها تست شده.

بیش از بیست موقعیت نمایش و همچنین منوهای افقی و عمودی زیبایی که در قالب رویا تعبیه شده آنرا از هر لحاظ منحصر بفرد نشان خواهد داد.

admin بازدید : 696 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)
قالب رایگان Simplicity فارسی با همراه با اسلاید شو و گالری تصاویر برای جوملا 1.7 و جوملا 1.6

این قالب مجصول شرکت Joomlashaper است که به کاربر اجازه می دهد تا هر نوعی از وب سایت مانند کسب و کار ، نمونه کارها، شخصی، ویترین  پورتال، آموزشی و بسیاری دیگر را با آن پیاده سازی کند.

این قالب دارای یک اسلاید شو و ماژول گالری تصاویر است و از 12 موقعیت و همچنین زبان فارسی پشتیبانی می کند. سه نوع رنگبندی در استایل آن قرار داده شده است.

admin بازدید : 571 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

این قالب هم دارای 25 ماژول است و در تمام مرورگرهای روز تست شده است.

برای تغییر لینکهای پایین صفحه در قسمت مدیریت جوملا به قسمت مدیریت قالب بروید. روی نام قالب کلیک کنید و از قسمت edit html و رفتن به قسمتهای پایین صفحه، نسبت به تغییر آن اقدام کنید.

admin بازدید : 606 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

این قالب دارای 25 ماژول یا موقعیت برای قرار دادن محتوا است و در مرورگرهای مختلف تست شده.

 

برای تغییر لینکهای پایین صفحه در قسمت مدیریت جوملا به قسمت مدیریت قالب بروید. روی نام قالب کلیک کنید و از قسمت edit html و رفتن به قسمتهای پایین صفحه، نسبت به تغییر آن اقدام کنید.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 142
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 201
  • آی پی دیروز : 193
  • بازدید امروز : 306
  • باردید دیروز : 1,310
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,662
  • بازدید ماه : 2,175
  • بازدید سال : 37,235
  • بازدید کلی : 521,804