loading...
ناب اسکریپت
admin بازدید : 803 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

به کمک آموزش امروز شما می توانید نتایج جستجو را برای بازدیدکنندگان خود برجسته و های لایت کنید تا بازدیدگنندگان بتوانند به سادگی نتیجه را در متن شما پیدا کنند. با ما همراه باشید:

admin بازدید : 802 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

حتما شما هم کم و بیش اتفاق افتاده که مطلبی رو از سایت وردپرسی خود حذف کنید. اما همون طور که می دونید مطلب ابتدا به زباله دان وردپرس می ره و شما باید خودتون به صورت دستی، این مطالب رو پاک کنید.

امروز می خواهیم به وسیله یک قطعه کد که به شما معرفی می کنم، کاری کنیم که مطالب زباله دان وردپرس به طور خودکار برای همیشه پاک بشه. با ما همراه باشید:

admin بازدید : 949 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

اگر شما هم به فکر بازدید سایتتون هستید، یا دوست دارید چیزی شبیه خبرنامه برای سایت خود ایجاد کنید که با ایجاد هر پست، مطالب به کاربران سایتتون هم ارسال بشه با آموزش امروز ما همراه باشید.

admin بازدید : 932 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

از اونجا که ویرایشگر دیداری در وردپرس گاهی با مشکل مواجه می شه و خوب البته سرعت لود پایینی هم داره و همچنین برای بعضی کارا زیاد مناسب نیست، شاید بعضی ها دوست داشته باشن ویرایشگر پیشفرض برای ایجاد پست جدید، ویرایشگر HTML باشه.

admin بازدید : 866 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

شاید شما مدیر سایت وردپرسی، دوست داشته باشید مانند سیستم های انجمن ساز، سیستم پیام خصوصی برای کاربران خودتون ایجاد کنید. امروز افزونه ای برای این کار به شما معرفی می کنیم.

admin بازدید : 990 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

حتما با اسکریپت آنالیز وبسایت piwik آشنایی دارید. این اسکریپت متن باز و رایگان، چیزی شبیه Google analytics می باشد که برای تجزیه و تحلیل آمار سایت به کار می رود. در پست قبلی این اسکریپت معرفی شد. در این پست می خواهیم افزونه ای برای نمایش آمار piwik در وردپرس معرفی کنیم:

admin بازدید : 864 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

حتما شما هم مثل همه مدیران سایتها، یکی از دغدغه هاتون افزایش بازدید سایت و سئو هست، یکی از بهترین کارهایی که برای افزایش بازدید و سئوی سایت مؤثر است بهتر ایندکس شدن سایت در موتورهای جستجو و بهینه کردن سایت برای موتور های جستجو می باشد. یکی از مهمترین کارهایی که برای بهینه کردن سایت مؤثره، ایجاد تگ های متناسب با موضوع برای سایت می باشد. و البته تگ ها باید درست و با فکر انتخاب بشن که لازمه این کار، وقت گذاشتن برای انتخاب تگ ها می باشد، چون باید تگ ها از واژه هایی انتخاب بشن که در متن وجود داره و همچنین باید با محتوا همخوانی داشته باشد، و گرنه نه تنها باعث رشد سئوی سایت نمیشه بلکه برعکس تأثیر منفی هم داره.

admin بازدید : 674 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

Warning Old Browser یک افزونه ساده و کاربردی برای سیستم وردپرس می باشد که در هنگامی که بازدیدکنندگان از مرورگر های قدیمی استفاده می کنند پیغام هشداری مبنی بر قدیمی بودن مرورگر نمایش می دهد. از امکانات این افزونه می توان به قابلیت شناسایی نوع مرورگر و همچنین قابلیت نمایش پیغام دلخواه برای کاربر اشاره کرد.

admin بازدید : 681 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

شاید شما نیز بخواهید که نوشته جدید خود را را در لوپ صفحه اصلی، برگه آرشیو و یا برگه جستجو با استایل متفاوتی به نمایش بگذارید. انجام این عمل با استفاده از یک کلاس سی اس اس مخصوص و یک کد php ساده قابل پیاده سازی می باشد.

admin بازدید : 808 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

حتما سایت های زیادی را دیده اید که با نمایش جملات و سخنان بزرگان و فیلسوفان، نویسندگان بزرگ، جملات تاریخی در قسمتی از سایتشان، علاوه بر زیبایی بخشی به سایت، نظر خوانندگان سایت را به آن جلب می کنند و خیلی اوقات آن جمله در خواننده مؤثر واقع می شود.

admin بازدید : 669 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

قالب وردپرس memori jingga از جدیدترین پوسته های وردپرس انگلیسی می باشد که توسط آرتاباز فارسی سازی شده است ، در طراحی این قالب ساده و زیبا تکنولوژی های html 5 و css 3 و طراحی واکنش گرا responsive به کار برده شده که باعث سبک تر شدن و در نهایت افزایش سرعت بارگذاری سایت اشاره کرد . با توجه به نوع طراحی قالب شما توانایی استفاده از این پوسته را در سایتهایی مانند : سایت های شخصی ، فتو بلاگ ، قاالب وردپرس سایت های آموزشی و … خواهید داشت ، این پوسته از ابزارک در ستون کناری و در پانوشت خود پشتیبانی می کند و از فونت های یکان و کودک برای زیباتر شدن پوسته استفاده شده است . این پوسته وردپرس در صفحه اصلی خود از تصاویر شاخص پشتیبانی می کند و اگر مطلبی تصویر شاخص نداشت ، تصویری جایگزین را به جای تصویر شاخص نشان می دهد.

admin بازدید : 598 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

تنظیمات عمومی افزونه w3 total cache

قطعا لود سریع صفحات وبسایت تاثیر زیادی در بازدید دوباره کاربر از وبسایت خواهد داشت .چنانچه وبسایتی دیر لود شود شانس اینکه کاربر برای بار دوم از آن وبسایت دیدن کند کمتر خواهد شد زیرا با وجود اینترنت لاکپشتی در ایران کاربر وقت خود را صرف صفحاتی نخواهد کرد که مدتی طولانی باید منتظر لود کامل آنها بود.همچنین یکی از گزینه های  گوگل در رتبه بندی سایتها سرعت لود آنهاست ،بنابراین چنانچه برایتان مهم است که از طرف گوگل امتیازی کسب کنید حتما باید مؤلفه سرعت را در نظر بگیرید و وبسایت خود را برای این امر بهینه کنید.راههای زیادی برای افزایش سرعت لود وبسایت وجود دارد مانند انتقال عکسها به یک زیردامنه و لود آنها از آنجا ،استفاده از سرویس های cdn ،استفاده از سرویسهایی که صفحات شما را کش کرده و آن صفحات را به کاربران تحویل می دهند مانند سرویس cloudflar ،و نیز چنانچه از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنید نصب افزونه های مخصوص کش صفحات که به تعداد زیادی وجو دارند از جمله راههایی هستند که شما می توانید با استفاده از آنها سرعت لود سایت و صفحات سایت خود را بهینه کنید و هم از طرف گوگل رتبه کسب کنید و هم کاربرانتان را حفظ کنید .البته مزایای سبک سازی صفحات تنها اینها نیست ،باتوجه به اینکه اکثر وبسایتها از هاستهای اشتراکی استفاده می کنند مسئله مصرف زیاد رم و cpu  نیز مطرح است مخصوصا سیستم وردپرس با وجود مزیتهای بسیار اما مصرف رم و cpu  درآن نسبت به سیستم های دیگر بیشتر است و این مسئله زمانی دردسرساز میشود که  وبسایت روی سرور اشتراکی باشد آنگاه باید شاهد داون شدن متعدد سرور و به دنبال آن وبسایت خود باشید.

admin بازدید : 715 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

اگر با ما همراه بوده اید، چند روز قبل استایلی برای ایجاد تغییراتی در صفحه لوگین وردپرس برای شما آماده شده بود که البته نیازمند تغییر کد فایل function.php قالب بود. اما امروز می خواهیم یک افزونه به شما معرفی کنیم که به وسیله این افزونه جالب، بسیار راحت می توانید صفحه لوگین را خصوصی سازی کنید.

admin بازدید : 694 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)
بخش نظرات وبلاگ یا سایت شما بهترین مکان برای ارتباط با کاربران و افزایش محبوبیت خواهد بود. به همین دلیل ترقیب بازدیدکنندگان به ثبت نظرات خود در پایین هر نوشته اهمیت بالایی خواهد داشت. برای جلب توجه افراد به این بخش اولین کار ایجاد یک ظاهر زیبا و کاربردی برای نظرات است، همچنین مطرح کردن سوال های مرتبط با موضوع در پایان هر متن میتواند مشوق خوبی برای شرکت افراد در این موضوع باشد.
اکثر سایت های وردپرسی دارای یک عبارت تکراری مانند “دیدگاه” ، “دیدگاه کاربران” یا “نظر دهید” در پایان نوشته های وبلاگ خود هستند. در این مقاله قصد داریم راهی را برای جذابیت بیشتر این بخش و افزایش تعداد نظرات ارائه دهیم.
admin بازدید : 671 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

 افزونه ای که خدمت شما معرفی میکنم افزونه WG-plus هست که کار این افزونه این هست که مطالب منتشر شده در وردپرس شما را به صورت خودکار در گوگل پلاس منتشر می کند. با نصب این افزونه دیگر نیازی نیست که برای هر مطلب منتشر شده در وردپرس شما خودتان مطالب را به صورت دستی در گوگل پلاس منتشر کنید.

فقط توجه داشته باشید بعد از نصب در قسمت تنظیمات افزونه اطلاعات خود را وارد کنید .حالا در صفحه انتشار مطالب وردپرس شما بلوک جدیدی ایجاد می شود که به کمک آن می توانید مطالب را در گوگل پلاس خود منتشر کنید.
admin بازدید : 711 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

اگر در مورد Nofollow و Follow بودن لینک ها بدانید ، اطلاع دارید که موتورهای جستجویی مانند گوگل لینک های Nofollow را شناسایی و ایندکس نمیکنند و این عمل هنگامی قابل استفاده است که شما دوست نداشته باشید لینک های خارجی ، که در وب سایت شما به سایت ها و یا وبلاگ های دیگر داده می شوند توسط گوگل شناسایی و جزء بک لینک برای آن آدرس محاسبه شود !

admin بازدید : 559 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

یکی از مواردی که در سئوی سایت تأثیر زیادی دارد، لینک های داخلی می باشد. لینک های داخلی لینک هایی هستند که به مطالب داخل سایت شما ارجاع داده می شوند. این لینک ها علاوه بر سئو، در راهنمایی کاربر به سمت دیگر مطالب سایت نیز مؤثر می باشد.
در وردپرس به سادگی می توانید با قرار دادن کد مربوطه در فایل functions.php قالب خود این لینک ها را خودکار ایجاد کنید.
مثلا مطلبی در مورد “افزونه های وردپرس” نوشته اید که شامل چنین توضیحی است: “در وردپرس افزونه هایی نیز برای این کار وجود دارد” در این توضیح می خواهید کلمه “وردپرس” به دسته وردپرس شما لینک شده باشد. (مثل متن بالا). همان طور که گفته شد لازم نیست برای هر پست و هر کلمه خاص این کار را جدا انجام دهید بلکه با استفاده از کد یا افزونه می توانید به سادگی مطالب خود را لینک کنید.

admin بازدید : 550 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

تاحالا نیاز پیداکردید که توی سایت وردپرستون تعداد لینک های قسمت پیوندها را نمایش بدید ؟ یا مثلا با وردپرس یک سایت هاستینگ زدید که تعداد لینک های قسمت پیوند ها (یا همون Blogroll ) برابر تعداد مشتریان باشه ؟ اگر خواستید امروز با ما با شید تا به سادگی این کار را انجام دهید …

admin بازدید : 612 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

یکی از کاربردهای وردپرس ارتباط مستقیم آن با کاربران است . این ویژگی باعث شده تا بتوانیم ورپرس را به یک سیستمه کاربرمدار تبدیل کنیم. کاربران میتوانند عضو شوند و امکاناتی را برای خود انتخاب کنند. خب کاربران عضو شده چطوری وارد بشوند ؟ امروز رو با ما باشید تا در ادامه راه ساده ای برای شما بیان کنیم …

admin بازدید : 633 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

اگر شما هم صاحب یک سایت باشید حتما با سؤالاتی از ناحیه کاربران خود مواجه می شوید که پاسخ به آن ها باعث علاقه بیشتر کاربران به سایت شما می گردد. به علاوه اینکه پاسخ به بعضی سؤالات مثلا سؤالات خیلی طولانی در قسمت نظرات، جلوه ی زیبای سایت شما را از بین می برد. راه حل کار این است که قسمتی جدا برای پرسش و پاسخ ایجاد کنید.

در وردپرس نیز این کار بسیار آسان است. شما به سادگی و با نصب یک افزونه می توانید این بخش را برای سایت خود راه اندازی کنید. امروز قصد داریم افزونه ای برای این کار معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

admin بازدید : 795 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

حتما WHMCS را می شناسید. یک سیستم فروش و ارائه هاست، همراه با بخش های پشتیبانی، آموزش، صدور فاکتور و … .
امروز قصد داریم ماژول درگاه پرداخت زرین پال را برای این سیستم به شما معرفی کنیم. به کمک این ماژول امکان خدمات فروش آنلاین از طریق دروازه پرداخت زرین پال برای فراهم می آید.

admin بازدید : 712 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

در پست قبلی آموزش “قالب جدا برای هر دسته” رو توی سایت گذاشیتیم. با این کار وقتی روی این دسته کلیک می کنید صفحه اصلی سایت هم با همون قالب مشخص شده لود می شه. اما شاید دوست داشته باشید قالب ادامه مطلب نیز متفاوت از قالب اصلی باشه. یعنی مثلا قالب صفحه اصلی همه سایت یکسان باشه ولی ادامه مطلب دسته ای خاص با قالبی متفاوت از قالب اصلی لود بشه.

برای این کار با آموزش این لحظه ما همراه باشید:

admin بازدید : 902 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

احتمالا سایت شما هم دارای دسته بندی های مختلفی هست و دوست دارید که برای بعضی از دسته های سایت خودتون قالب جداگانه قرار بدید یا شاید مطلب خاصی داشته باشید که می خواهید به طور ویژه قالب اختصاصی براش ایجاد کنید.

مثلا فرض کنید می خواهید صفحه ثبت نام سایت خود با قالبی جدا که متناسب با همین کار هست لود کنید. یا شاید مثلا یک گالری تصاویر راه اندازی کردید که خوب حتما قالبش باید متفاوت از قسمت های دیگه باشه.

راه های مختلفی برای این کار وجود داره.

admin بازدید : 662 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

حتما در سایت های وردپرسی مشاهده کردید که صفحه ثبت نام قبل از ایجاد تغییرات صفحه ای نه چندان زیبا و تقریبا غیرکاربردی است. یعنی اون چیزی که ما می خواهیم نیست.

شاید نیاز داشته باشیم اطلاعات بیشتری از کاربر در هنگام ثبت نام دریافت کنیم. مثلا سن، شماره ملی، جنسیت یا هر چیز دیگه. که فرم ثبتنام پیشفرض وردپرس چنین قابلیت هایی رو نداره. اما آیا راه حلی برای تغییر این صفحه وجود نداره؟

admin بازدید : 566 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

بازم سلام خدمت کاربران عزیز

اگر شما هم صاحب یک سایت وردپرسی باشید، حتما در نگاه اول با کاستی هایی از ناحیه وردپرس روبرو شدید. اما با کمی جست و جو و کنجکاوی به خرج دادن تونستید راه حل مشکل یا پیشنهادی که داشتید رو پیدا کنید.

یکی از کمبودهایی که توی وردپرس مشاهده می شه اینه که صفحه ورود وردپرس به طور پیشفرض قابل تغییر نیست. اما با استایلی که امروز به شما معرفی می کنیم می تونید در صفحه ورود تغییراتی ایجاد کنید. بکگراند صفحه رو تغییر بدید و کارای دیگه.

admin بازدید : 560 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)
قالب yamakazi یک قالب دو ستونه وردپرس است که با رنگ بندی و ظرافت خاصی طراحی شده است
این قالب نیز توسط تیم دی بی اس تم فارسی سازی و منتشر شده. این قالب به علت استفاده از طراحی سه بعدی، قالبی متفاوت جلوه می کند. از دیگر مشخصات این قالب در کنار طراحی سه بعدی، پشتیبانی از تبلیغات و همچنین پشتیبانی از ابزارک در سایدبار و فوتر از دیگر ویژگی های آن هستند که به شما امکان مانور زیادی روی سایت می دهد. این قالب دو ستونه از منوهای آبشاری نیز پشتیبانی میکند که برای تنظیم آنها می توانید از فهرست دلخواه بهره بگیرید.
admin بازدید : 681 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

قالب وردپرس مجله ی خبری گود نیوز در یک بسته بندی عالی و کامل ارائه شده است و دارای پنل تنظیماتی فوق العاده حرفه ای می باشد که به شما اجازه می دهد به راحتی کنترل قالب و وب سایت خود را در دست بگیرید. همچنین دارای ۹ بخش ابزارک با ۲۰ ابزارک  سفارشی زیبا و حرفه ای میباشد که به وب سایت زیبایی خاصی می بخشد. گودنیوز دارای چهار الگوی مخصوص برای هر برگه و البته با امکانات زیاد میباشد و همچنین دارای بخش ویرایشگر حرفه ای و پیشرفته برای تنظیم هر پست یا هر برگه.

admin بازدید : 628 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)
قالب فروشگاهی iShop یکی دیگر از سری قالب های رایگان “دی بی اس تم” است که به فارسی ترجمه و منتشر شده است.

این قالب جدیدترین قالب فروشگاهی رایگانی است که توسط دی بی اس تم برای شما عزیزان ترجمه و بومی سازی شده است . در فرایند بومی سازی سبد خرید پوسته حذف شده بسیاری از مشکلات ساختاری و برنامه نویسی قالب حل شده و فهرستی دیگر در قالب اضافه شده تا قالب به قالبی کاربردی برای استفاده شما عزیزان تبدیل شود که این مواد این فرایند را بسیار سخت و طولای کردند با این حال مراحل بسیار عالی طی شده اند و اکنون شما میتوانید سایت خود را با این قالب وردپرس فروشگاهی زیبا راه اندازی کنید .

admin بازدید : 608 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

پوسته skirmish به معنی (زد و خورد) می‌باشد که یک قالب وردپرسی می باشد، توسط سایت ایران 98 پارسی سازی و منتشر شده. این قالب، قالبی سبک می باشد که از ابزارک، فهرست، سربرگ و پس‌زمینه پشتیبانی میکند. هم اکنون نیز برروی ایران ۹۸ نصب است و می‌توانید مشاهده اش کنید.

admin بازدید : 560 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

پارس‌پال یکی دیگر از درگاه‌های واسط پرداخت الکترونیک در ایران می‌باشد.

یکی از امکانات برچسته پارس‌پال، پرداخت وجه به سایت‌های پذیرنده می‌باشد. بدین صورت که شما می‌توانید نتیجه تراکنش را در وب‌سایت خود مشاهده کنید.

همانطور که مشاهده می‌کنید، افزونه پارس‌پال را برای وردپرس آماده کردم. افزونه به صورت خیلی آسان نصب می‌شود و قابل اجرا برروی پوسته شما می‌باشد.قبل از استفاده از افزونه، ابتدا باید در پارس‌پال ثبت نام کنید و درگاه جدید خود را ثبت و سپس MerchandID و رمز درگاه خود را دریافت کنید.

سپس افزونه را نصب و به صفحه تنظیمات آن مراجعه کنید و اطلاعات درگاه خود را وارد این برگه کنید.

admin بازدید : 549 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

این قالب که قالب سایت ایران 98 می باشد با یکسری تغییرات جزئی از طرف مدیر این سایت منتشر شده.

امکانات پوسته:

  • صفحه تنظیمات برای پیکربندی بیشتر پوسته
  • بهینه شده برای مرورگر IE
  • دارای فایل زبان
  • دارای فایل RTL
  • دارای فایل example.php برای ساختن برگه‌ی سفارشی



 

admin بازدید : 841 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

اگر شما هم مدیر یک سایت وردپرسی باشید،‌ حتما جای خالی یک افزونه برای درج تبلیغات متنی رو احساس کردید. برای درج تبلیغات متنی قبلا لازم بود به ویرایش پوسته خود بپردازید که این کار نیازمند آشنایی با html و css است. اما امروز با افزونه ای که معرفی می کنیم دیگر نیازی به ویرایش قالب سایت خود نخواهید داشت. با ما همراه باشید.

admin بازدید : 576 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

وجود صفحه ی درباره ما برای هر سایتی یک ضرورت است و عموماً این صفه حاوی اطلاعاتی درباره مدیر سایت و در واقع نویسنده ی مطالب آن می باشد اما اگر سایتی بیش از یک نویسنده داشته باشد داستان از چه قرار خواهد بود؟ آیا منطقی است که درباره ی تمام نویسنده ها در همان صفحه ی درباره ما، بیوگرافی منتشر شود؟ ایرادی نمیتوان به این قضیه وارد دانست جز اینکه چنین صفحه ای به احتمال قوی بسیار سنگین خواهد بود و کمتر مورد توجه قرار میگیرد. به همین دلیل راه حلی برای شما آماده کرده ایم که در ادامه تقدیم میگردد:

admin بازدید : 588 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

امروزه موضوع سئو و بهینه سازی سایت ها از جوانب مختلف برای مدیران مهم و حائز اهمیت است چرا که همواره در سایت های تخصصی سئو مخاطب مقالات و راهکارهای جدید بوده و یا با حضور در انجمن های مختلف و شرکت در مبحث ها به بحث و تعامل هرچه بیشتر در مورد این موضوع می پردازند.

admin بازدید : 587 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

این افزونه ها به شما کمک می کند که در سایت هایی که تعداد زیادی قالب وردپرس دارد قالب را بدون فعال کردن نمایش بدهید. و این افزونه بیشتر برای کسانی که در کار فارسی سازی قالب یا طراحی قالب هست مفید است که میتوان با این افزونه ها قالب هایتان را قبل از دانلود برای بازدیدکنندگان نمایش بدهید. همچنین اگر در حال ساخت قالب برای سایت خود هستید میتوانید قبل از اینکه قالب را فعال کنید قالبتان را مشاهده کنید و اشکالات را برطرف کنید. حالا به معرفی این سه افزونه می پردازیم:

admin بازدید : 531 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود قالب boldR lite وردپرس

برخی از امکانات این قالب
  • html5 , css3
  • واکنش گرا
  • پشتیبانی از ابزارک در فوتر و سایدبار
  • پشتیبانی از فهرست
  • پشتیبانی از تصاویر شاخص
  • سرعت بارگذاری بالا
  • قابلیت سفارشی کردن سربرگ
  • قابلیت سفارشی کردن پس زمینه
  • نمایش فهرست ها و دیدگاه ها بصورت شاخه ای
  • قابلیت انتخاب لوگو و فاوآیکون
  • ترجمه شده بصورت استاندارد همراه با فایل زبان وشیوه نامه RTL

 

admin بازدید : 603 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)
آیا تا بحال نیاز به نمایش ابزارکی خاص در صفحه‌ای خاص پیدا کرده‌اید؟ با نصب و فعال‌سازی این افزونه‌، به پایین هر ابزارک در صفحه‌ی مدیریت، کادری افزوده می‌شود با نام widget logic. با قرار دادن مقادیر Conditional Tags در آن، نیاز خود را برطرف کنید. مقادیر صحیح در codex وردپرس به طور کامل توضیح داده شده. خلاصه‌ای از مهم‌ترین توابع مورد نیاز در ادامه آورده می‌شود.
admin بازدید : 612 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

این قالب کاملا فارسی سازی شده مناسب سایتهای خبری ، شرکتی و … میباشد

:::::::: پوسته اصلاح شد فارسی سازی ۱۰۰% ::::::::::::::::

سازگار با اینترنت اکسپرور ۸ و ۹ گوگل کروم فایرفاکس و ..

بهینه سازی سئو ۹۷% در صورت استفاده از کد گوگل آنالیز تا ۱۰۰%

استفاده آسان از لوگو یا بنر در هدر سایت

بهترین رزولیشن تصویر ۱۰۲۴px در ۷۶۸px

اسلاید شو اخبار زیبا قابل تنظیم در موضوعات مختلف

admin بازدید : 779 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

در این پست قالب بسیار زیبای فروشگاهی وردپرس با نام estore  رو برای اولین بار برای دانلود قرار دادیم.

قبلا نسخه انگلیسی این قالب در سایت گذاشته شده بود این بار می تونید نسخه فارسی شده اون رو دانلود کنید.

eStore یک قالب تجاری برای سیستم وردپرس می باشد. این قالب توسط تیم طراحی الوند وب فارسی و راست چین شده است

admin بازدید : 573 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)
قالب eStore یک قالب تجاری برای سیستم وردپرس می باشد. این قالب توسط elegantthemes ارائه شده است. این پوسته با وردپرس ۲٫X و بالاتر سازگار می باشد که میتوانید در سایت خود نیز از آن ها استفاده کنید.

این پوسته دارای سبد خرید, و سیستم پرداخت آنلاین می باشد. همچنین میتوانید محصولات خود را بر اساس موضوع, دسته بندی کنید

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 142
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 236
  • آی پی دیروز : 193
  • بازدید امروز : 373
  • باردید دیروز : 1,310
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,729
  • بازدید ماه : 2,242
  • بازدید سال : 37,302
  • بازدید کلی : 521,871