loading...
ناب اسکریپت
admin بازدید : 864 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

حتما شما هم مثل همه مدیران سایتها، یکی از دغدغه هاتون افزایش بازدید سایت و سئو هست، یکی از بهترین کارهایی که برای افزایش بازدید و سئوی سایت مؤثر است بهتر ایندکس شدن سایت در موتورهای جستجو و بهینه کردن سایت برای موتور های جستجو می باشد. یکی از مهمترین کارهایی که برای بهینه کردن سایت مؤثره، ایجاد تگ های متناسب با موضوع برای سایت می باشد. و البته تگ ها باید درست و با فکر انتخاب بشن که لازمه این کار، وقت گذاشتن برای انتخاب تگ ها می باشد، چون باید تگ ها از واژه هایی انتخاب بشن که در متن وجود داره و همچنین باید با محتوا همخوانی داشته باشد، و گرنه نه تنها باعث رشد سئوی سایت نمیشه بلکه برعکس تأثیر منفی هم داره.

admin بازدید : 674 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

Warning Old Browser یک افزونه ساده و کاربردی برای سیستم وردپرس می باشد که در هنگامی که بازدیدکنندگان از مرورگر های قدیمی استفاده می کنند پیغام هشداری مبنی بر قدیمی بودن مرورگر نمایش می دهد. از امکانات این افزونه می توان به قابلیت شناسایی نوع مرورگر و همچنین قابلیت نمایش پیغام دلخواه برای کاربر اشاره کرد.

admin بازدید : 681 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

شاید شما نیز بخواهید که نوشته جدید خود را را در لوپ صفحه اصلی، برگه آرشیو و یا برگه جستجو با استایل متفاوتی به نمایش بگذارید. انجام این عمل با استفاده از یک کلاس سی اس اس مخصوص و یک کد php ساده قابل پیاده سازی می باشد.

admin بازدید : 808 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

حتما سایت های زیادی را دیده اید که با نمایش جملات و سخنان بزرگان و فیلسوفان، نویسندگان بزرگ، جملات تاریخی در قسمتی از سایتشان، علاوه بر زیبایی بخشی به سایت، نظر خوانندگان سایت را به آن جلب می کنند و خیلی اوقات آن جمله در خواننده مؤثر واقع می شود.

admin بازدید : 668 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

قالب وردپرس memori jingga از جدیدترین پوسته های وردپرس انگلیسی می باشد که توسط آرتاباز فارسی سازی شده است ، در طراحی این قالب ساده و زیبا تکنولوژی های html 5 و css 3 و طراحی واکنش گرا responsive به کار برده شده که باعث سبک تر شدن و در نهایت افزایش سرعت بارگذاری سایت اشاره کرد . با توجه به نوع طراحی قالب شما توانایی استفاده از این پوسته را در سایتهایی مانند : سایت های شخصی ، فتو بلاگ ، قاالب وردپرس سایت های آموزشی و … خواهید داشت ، این پوسته از ابزارک در ستون کناری و در پانوشت خود پشتیبانی می کند و از فونت های یکان و کودک برای زیباتر شدن پوسته استفاده شده است . این پوسته وردپرس در صفحه اصلی خود از تصاویر شاخص پشتیبانی می کند و اگر مطلبی تصویر شاخص نداشت ، تصویری جایگزین را به جای تصویر شاخص نشان می دهد.

admin بازدید : 597 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

تنظیمات عمومی افزونه w3 total cache

قطعا لود سریع صفحات وبسایت تاثیر زیادی در بازدید دوباره کاربر از وبسایت خواهد داشت .چنانچه وبسایتی دیر لود شود شانس اینکه کاربر برای بار دوم از آن وبسایت دیدن کند کمتر خواهد شد زیرا با وجود اینترنت لاکپشتی در ایران کاربر وقت خود را صرف صفحاتی نخواهد کرد که مدتی طولانی باید منتظر لود کامل آنها بود.همچنین یکی از گزینه های  گوگل در رتبه بندی سایتها سرعت لود آنهاست ،بنابراین چنانچه برایتان مهم است که از طرف گوگل امتیازی کسب کنید حتما باید مؤلفه سرعت را در نظر بگیرید و وبسایت خود را برای این امر بهینه کنید.راههای زیادی برای افزایش سرعت لود وبسایت وجود دارد مانند انتقال عکسها به یک زیردامنه و لود آنها از آنجا ،استفاده از سرویس های cdn ،استفاده از سرویسهایی که صفحات شما را کش کرده و آن صفحات را به کاربران تحویل می دهند مانند سرویس cloudflar ،و نیز چنانچه از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنید نصب افزونه های مخصوص کش صفحات که به تعداد زیادی وجو دارند از جمله راههایی هستند که شما می توانید با استفاده از آنها سرعت لود سایت و صفحات سایت خود را بهینه کنید و هم از طرف گوگل رتبه کسب کنید و هم کاربرانتان را حفظ کنید .البته مزایای سبک سازی صفحات تنها اینها نیست ،باتوجه به اینکه اکثر وبسایتها از هاستهای اشتراکی استفاده می کنند مسئله مصرف زیاد رم و cpu  نیز مطرح است مخصوصا سیستم وردپرس با وجود مزیتهای بسیار اما مصرف رم و cpu  درآن نسبت به سیستم های دیگر بیشتر است و این مسئله زمانی دردسرساز میشود که  وبسایت روی سرور اشتراکی باشد آنگاه باید شاهد داون شدن متعدد سرور و به دنبال آن وبسایت خود باشید.

admin بازدید : 715 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

اگر با ما همراه بوده اید، چند روز قبل استایلی برای ایجاد تغییراتی در صفحه لوگین وردپرس برای شما آماده شده بود که البته نیازمند تغییر کد فایل function.php قالب بود. اما امروز می خواهیم یک افزونه به شما معرفی کنیم که به وسیله این افزونه جالب، بسیار راحت می توانید صفحه لوگین را خصوصی سازی کنید.

admin بازدید : 693 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)
بخش نظرات وبلاگ یا سایت شما بهترین مکان برای ارتباط با کاربران و افزایش محبوبیت خواهد بود. به همین دلیل ترقیب بازدیدکنندگان به ثبت نظرات خود در پایین هر نوشته اهمیت بالایی خواهد داشت. برای جلب توجه افراد به این بخش اولین کار ایجاد یک ظاهر زیبا و کاربردی برای نظرات است، همچنین مطرح کردن سوال های مرتبط با موضوع در پایان هر متن میتواند مشوق خوبی برای شرکت افراد در این موضوع باشد.
اکثر سایت های وردپرسی دارای یک عبارت تکراری مانند “دیدگاه” ، “دیدگاه کاربران” یا “نظر دهید” در پایان نوشته های وبلاگ خود هستند. در این مقاله قصد داریم راهی را برای جذابیت بیشتر این بخش و افزایش تعداد نظرات ارائه دهیم.
admin بازدید : 671 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

 افزونه ای که خدمت شما معرفی میکنم افزونه WG-plus هست که کار این افزونه این هست که مطالب منتشر شده در وردپرس شما را به صورت خودکار در گوگل پلاس منتشر می کند. با نصب این افزونه دیگر نیازی نیست که برای هر مطلب منتشر شده در وردپرس شما خودتان مطالب را به صورت دستی در گوگل پلاس منتشر کنید.

فقط توجه داشته باشید بعد از نصب در قسمت تنظیمات افزونه اطلاعات خود را وارد کنید .حالا در صفحه انتشار مطالب وردپرس شما بلوک جدیدی ایجاد می شود که به کمک آن می توانید مطالب را در گوگل پلاس خود منتشر کنید.
admin بازدید : 702 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

EZ Poll اسکریپتی فوق العاده در زمینه راه اندازی و ایجاد نظر سنجی در وب سایت شما می باشد. این سیستم دارای امکاناتی از قبیل قابلیت ایجاد بی نهایت نظر سنجی و قابلیت قرار دادن در وب سایت های مختلف ، قابلیت نمایش نتایج به صورت گرافیکی و همراه با نمودار ، قابلیت ایجاد محدودیت در نظر سنجی ها ، قابلیت تنظیم زمان شروع و پایان زمان نظر سنجی و امکانات دیگر می باشد. این اسکریپت بنا به درخواست کاربران توسط پرشین اسکریپت فارسی سازی و بهینه سازی شده است. امکانات کلی سیستم را نام می بریم.

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 142
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 154
  • آی پی دیروز : 193
  • بازدید امروز : 236
  • باردید دیروز : 1,310
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,592
  • بازدید ماه : 2,105
  • بازدید سال : 37,165
  • بازدید کلی : 521,734