loading...
ناب اسکریپت
admin بازدید : 676 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)
قالب رایگان ابهام رو امروز واسه جوملا 1.7 و جوملا 1.6 بصورت فارسی ارائه میکنم با این ویژگی که هر دو ستون این سایت در قسمت چپ قرار دارن.

25 موقعیت (position) این قالب اونو برای پیاده سازی انواع وبسایتهای تجاری، شخصی، خبری و حتی وبلاگ مناسب نشون میده. تست مرورگر روی این قالب هم انجام شده و خیالتون راحت باشه که همه جا استایل قالبتون به همون شکلیه که دوست دارین.

admin بازدید : 565 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)
قالب رویا برای جوملا 1.6 و جوملا 1.7 طراحی شده و آنرا در تمام مرورگرها تست شده.

بیش از بیست موقعیت نمایش و همچنین منوهای افقی و عمودی زیبایی که در قالب رویا تعبیه شده آنرا از هر لحاظ منحصر بفرد نشان خواهد داد.

admin بازدید : 696 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)
قالب رایگان Simplicity فارسی با همراه با اسلاید شو و گالری تصاویر برای جوملا 1.7 و جوملا 1.6

این قالب مجصول شرکت Joomlashaper است که به کاربر اجازه می دهد تا هر نوعی از وب سایت مانند کسب و کار ، نمونه کارها، شخصی، ویترین  پورتال، آموزشی و بسیاری دیگر را با آن پیاده سازی کند.

این قالب دارای یک اسلاید شو و ماژول گالری تصاویر است و از 12 موقعیت و همچنین زبان فارسی پشتیبانی می کند. سه نوع رنگبندی در استایل آن قرار داده شده است.

admin بازدید : 69 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

پوسته فارسی Suffusion برای وردپرس

قالبی که قصد معرفی آنرا دارم Suffusion نام دارد. این لغت بمعنای سرریز و پر است و احتمالا بخاطر فراوانی امکانات آن در عین سادگی است. که حتی فارسی سازی آن از طرف سازنده انجام شده.

این پوسته فارسی وردپرس کاملا استاندارد و با همه ی مرورگرهایی که احتمال دارد سایت شما در آن لود شود سازگار است. کنترل پنل قالب برخلاف نمای پوسته فارسی نیست اما می توانید در آن قالب خود را به هر سلیقه ای در رنگ و نوع نمایش منو که دوست دارید تغییر دهید. 19 ابزارک برای یک قالب ساده وردپرس می تواند فوق العاده باشد.

admin بازدید : 597 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
مجموعه ی عظیم پلاگین ها یا افزونه های موجود در مخزن وردپرس، قابلیتهای زیادی را پس از نصب در اختیار ما قرار میدهد تا بتوانیم وردپرس را از یک ابزار ساده وبلاگنویسی به یک سیستم مدیریت محتوای سفارشی تبدیل کنیم.

یکی از مولفه هایی که برای قدرتمندتر شدن وردپرس به آن نیاز داریم افزودن فیلدهای بیشتر و دلخواه در صفحه ارسال نوشته ی تازه است. این کار بصورت پیشفرض از طریق بخش زمینه های دلخواه قابل انجام است؛ اما وقتی که نیاز به فیلدها ی بیشتر و منعطف تر داریم این کار کمی سخت است.
افزونه more field به ما کمک می کند که هر تعداد زمینه دلخواه اعم از فیلدی برای نوشتن ، چک باکس، فرمهای وب 2، دکمه های رادیویی، پیوند یکتا و… را در صفحه نوشتن بدون هیچگونه دستکاری در هسته وردپرس یا فایل fanction ایجاد کنیم.
پس از نصب افزونه از قسمت تنظیمات آن می توانید نوع صفحه، عنوان و مشخصات فیلد را تعیین کنید و پس از ذخیره سازی، نتیجه را در صفحه ارسال نوشته جدید یا ایجاد برگه ی تازه ببینید.

admin بازدید : 789 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

دو قابلیت auto save و revisions در قسمت ارسال نوشته وردپرس همانقدر که به خیلی ها کمک میکند که کنترل بیشتری بر روی نوشته های خود برای ذخیره و ویرایش آنها داشته باشند، برای بعضی ها بخاطر گرفتن فضای بیشتری از دیتابیس و برهم زدن ترتیب شماره پستهایشان به نوعی اضافی به نظر می رسد.

افزونه WP-CMS Post Control plugin به ما کمک می کند که کنترل بیشتری بر روی گزینه های نوشتن خود و همچنین سطوح کاربرانی که وارد پنل می شوند، داشته باشیم. با این افزونه می توان زمینه های دلخواه، بازتاب، آپلودر، برچسب زدن و… را برای کاربران سفارشی کرد.
همچنین این افزونه کمک میکند که auto save ، revisions و همچنین ارسال کننده فلش را غیرفعال کنیم.

admin بازدید : 571 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

این قالب هم دارای 25 ماژول است و در تمام مرورگرهای روز تست شده است.

برای تغییر لینکهای پایین صفحه در قسمت مدیریت جوملا به قسمت مدیریت قالب بروید. روی نام قالب کلیک کنید و از قسمت edit html و رفتن به قسمتهای پایین صفحه، نسبت به تغییر آن اقدام کنید.

admin بازدید : 606 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

این قالب دارای 25 ماژول یا موقعیت برای قرار دادن محتوا است و در مرورگرهای مختلف تست شده.

 

برای تغییر لینکهای پایین صفحه در قسمت مدیریت جوملا به قسمت مدیریت قالب بروید. روی نام قالب کلیک کنید و از قسمت edit html و رفتن به قسمتهای پایین صفحه، نسبت به تغییر آن اقدام کنید.

 

admin بازدید : 2197 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

در پست قبلی این اسکریپت را معرفی کردیم و در این پست به آموزش نصب اسکریپت می پردازیم:

اسکریپت را به هاست خود منتقل و از حالت zip خارج کنید.

پرمیشن پوشه‌های Configs – rar – mtn  را به پرمیشن ۷۷۷ تغییر دهید. سپس وارد پوشه Configs شده و پرمیشن فایل file.lst را نیز به ۷۷۷ تغییر دهید. همچنین وارد پوشه‌های rar و mtn نیز شده و کلیه ی فایل‌های درون این دو پوشه را نیز پرمیشن ۷۷۷ دهید (دقت کنید این مرحله برای اجرای رپیدلیچ- پیش نمایش فیلم و قابلیت فشرده سازی لازم است.)

سپس شاخه ای که اسکریپت را به آن منتقل کردید و می خواهید اسکریپت را در آن نصب کنید باز کنید. مثلا چنین آدرسی:

rapid.nabscript.ir

حالا مراحل نصب را ادامه دهید:trans[4]

admin بازدید : 756 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

رپید لیچ یک اسکریپت رایگان و متن باز می باشد که می توانید به کمک آن به سادگی فایل های یک سایت دیگر را به هاست خود منتقل کنید. فقط کافی است لینک فایل در سایت مبدأ را وارد کرده و روی «انتقال» کلیک کنید. فایل به صورت ریموت از هاست مبدأ به هاست شما منتقل می شود بدون اینکه اینترنت شما مصرف شود. یعنی انتقال بین دو هاست انجام می شود.

این اسکریپت از سایت هایی که لینک غیر مسقیم ارائه می کنند مانند رپیدشیر، 4Shared.com، مگاآپلود و سایر سایت های اشتراک فایل پشتیبانی می کند و می توانید فایل های مورد نظر خود را از این سایت ها به هاست خود منتقل کرده و لینک مستقیم ارائه کنید.

این اسکریپت نیازی به دیتابیس ندارد و می توانید آن را روی هاست دانلود نیز نصب کنید.

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 142
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 236
  • آی پی دیروز : 193
  • بازدید امروز : 370
  • باردید دیروز : 1,310
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,726
  • بازدید ماه : 2,239
  • بازدید سال : 37,299
  • بازدید کلی : 521,868