loading...
ناب اسکریپت
admin بازدید : 607 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)
شاید شما هم هنگام بروزرسانی وردپرس یا افزونه های آن به ارور allowed memory size of 33554432 bytes exhausted برخورده اید. با افزونه Change Memory Limit به راحتی و بدون ویرایش دستی فایل wp-config یا حتی . htaccess و یا افزودن فایل php.ini می توانید کار نصب و بروزرسانی افزونه یا نسخه های جدید وردپرس خود را براحتی انجام دهید.
admin بازدید : 677 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)
ادیتور پیشفرض جوملا خیلی از امکاناتی را که به ما کمک می کند تا تسلط بیشتری بر روی متن خود داشته باشیم را بصورت پیشفرض ندارد. نصب ادیتورهای دیگر هم با توجه به گزینه های بیشتری که به ما می دهد هم حجم بالایی دارد و هم گاهی اوقات امنیت سایت جوملایی ما را تهدید می کند.
با فعال کردن همه ی امکانات ادیتور TinyMCE که در بسته ی نصبی جوملا وجود دارد می توان تا درصد بسیار زیادی نیاز خود را در ویرایش محتوای مطالب برطرف ساخت.
admin بازدید : 625 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)
مدتهاست که روند وب گردی از آن شکل سنتی خود خارج شده است و ما عموما تازه های وبلاگها و وبسایتهایی را که دوست داریم از طریق شبکه های اجتماعی و خبرخوان ها دنبال می کنیم.

اگر خودمان هم پای ثابت وبلاگنویسی باشیم بالطبع دیگران نیز بیشتر از آنکه هر روز حوصله کنند و به وبلاگ ما سر بزنند، به سادگی خوردن یک خوراک سریع و آماده، فید وبلاگمان را به خورد خبرخوانشان می دهند و یا آنرا به صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی پیوند می زنند و هر بار که ما مطلب تازه ایی نوشتیم؛ عنوان و بخش کوچکی از نوشته ی جدید ما را می بینند.

admin بازدید : 580 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)
شاید تنها باگی که بتوان برای وردپرس به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا نام برد مصرف بالای منبع سرور هنگام بازدید های بالا و تعداد مطالب و آرشیو زیاد باشد. ساختار بانک اطلاعاتی وردپرس به نوعی است که برای فراخوانی حجم بالایی از رم را اشغال میکند و درصد بالایی از cpu را برای پردازش خویش در اختیار می گیرد.
برنامه نویسانی که روی این مشکل وردپرس در بازدیدها و آرشیوهای بالا کار می کنند تا کنون افزونه های کاربردی و موثری را ارائه کرده اند که تا درصد زیادی از بار وارده بر روی سرور را کاهش می دهد. اما از سوی دیگر تنظیمات پیچیده و ناهمخوانی امکانات افزونه ها با نیازهای وبسایت ما مشکلات را دوچندان می کند.
افزونه DB Cache Reloaded Fix یک موتور کش سریع با پیکربندی آسان است که براحتی می توانید با کمک آن از ارائه ی صفحه کش پایگاه داده با فاصله های زمانی قابل تنظیم حداقل 30 درصد از بار وارده بر روی سرور خود را کاهش دهید.
admin بازدید : 603 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)
ترکیب رنگهای سفید و آبی و فسفری با لکه های نارنجی رنگ می تواند ایده ی خوبی برای پیاده سازی یک پوسته خوب برای یک وبلاگ شخصی باشد. امروز تصمیم گرفتیم تا با همین پیش زمینه یک قالب زیبا و سبک را که از ابزارک ها هم پشتیبانی می کند بصورت رایگان و کاملا فارسی و استاندارد ارائه کنیم.
پوسته art show با تمامی مرورگرهای روز همخوانی دارد و یک پنل مدیریتی قوی برای کنترل بر روی قالب می تواند کمکتان کند تا یک سایت زیبا و هنری داشته باشید.
admin بازدید : 521 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)
شاید شما هم دوست داشته باشد در هرکجا که هستید با موبایل خود بتوانید براحتی وارد داشبورد وبلاگ وردپرسی خود شوید و تغییراتی مدیریتی خود را اعمال کنید.
افزونه WordPress Mobile Admin با قابلیت های زیر به ما کمک می کند که این امکان را به سادگی برای خود فراهم کنیم.
admin بازدید : 616 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)
امروز قصد دارم ماژول اسلاید شو GoboSlide را برای دانلود و استفاده قرار دهم.

GoboSlide محصول سایت joohopia است و بصورت رایگان و برای نسخه های مختلف جوملا قابل نصب می باشد.
ماژول اسلاید شو GoboSlide برای جوملا
ماژول اسلاید شو GoboSlide برای جوملا

 
admin بازدید : 552 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)
امروز هم تصمیم گرفتیم این قالب رایگان را به شما معرفی کنیم.
قالب کهربا سه ستونه پیاده شده است و هر دو ستون کناری آن در سمت چپ قالب قرار دارند. قالب کاملا سبک و سئو شده می باشد و تا حدامکان با مرورگرهای قدیمی هم تنظیم شده است.
قالب کهربا دارای موقعیت های زیادی برای تعریف ماژول در صفحه می باشد و از قابلیت منوهای کشویی و آبشاری هم پشتیبانی می کند.
admin بازدید : 628 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

از جمله قابلیتهایی که می توان به سایتهای جوملایی اضافه کرد تا زیباتر و قدرتمندتر شوند، اسلاید تصاویر یا اصطلاحا اسلاید شو است.
این اسلاید شو یک اسلاید شو ساده، سبک و در عین حال قدرتمند و استاندارد است که می توانید براحتی آنرا بر روی نسخه 1.5 ، 1.6 و 1.7 فارسی نصب و استفاده کنید.

admin بازدید : 566 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)
دروپال چندسالی است که یکی از قویترین سیستمهای مدیریت محتوای متن باز در جهان محسوب می شود. سئوی بالا و قابلیت انعطاف پذیری آن به نحوی است که به سادگی می توان هر نوع وبسایتی را با آن پیاده سازی کرد.

 قالب نیلوفر سه ستونه، با ترکیب رنگ نیلوفرانه و دارای 25 موقعیت می باشد. سئو بالا، حجم کم و سازگاری با انواع مرورگرها از ویژگیهای قالب نیلوفر است.

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 142
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 112
  • آی پی دیروز : 135
  • بازدید امروز : 496
  • باردید دیروز : 217
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,320
  • بازدید ماه : 7,263
  • بازدید سال : 42,323
  • بازدید کلی : 526,892