loading...
ناب اسکریپت
admin بازدید : 634 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

 به عنوان مدیر یک وبلاگ ، استراتژی من اینست که همواره به دنبال راه های افزایش بازدید و ترافیک بیشتر برای سایت و وبلاگم هستم.

در حالی که بسیاری از تکنیک های بازاریابی اینترنتی مثل تبلیغات ، شبکه های اجتماعی ، تبلیغ دهان به دهان و غیره وجود دارد ، اما رعایت مسائل دیگری وجود دارد که می تواند روند افزایش بازدید سایت شما را تسریع ببخشد.

یکی از این روش ها ، افزایش ترافیک از طریق خود سایت است که باید به عنوان تکنیک های سئو نیز از آنها قلمداد کرد. یکی از این تکنیک ها ، استفاده از باکس های پیغام و هشدار است که در بالا یا پایین سایت قرار می گیرد.

یکی از راه های دیگر می تواند بخش مطالب مرتبط سایت باشد که از پراستفاده ترین و البته بهترین روش های افرایش بازدید از دیگر پست های وبلاگ بشمار می رود. اگر شما مدیر یک سایت وردپرسی باشید ، به راحتی می توانید از طریق افزونه وردپرس استفاده کرده و روند ایجاد و قرارگیری مطالب مرتبط در وبلاگ خود را ساده تر نمایید.

9 افزونه معروف وردپرس برای نمایش مطالب مرتبط

 

امروز ما هم قصد داریم تا در مورد همین موضوع چندین افزونه مطالب مرتبط برای وردپرس را معرفی کنیم که این پلاگین ها از بهترین و محبوب ترین افزونه های وردپرسی هستند که می توان برای اضافه کردن بخش پست های مرتبط در سایت استفاده کرد.

1- YARPP

افزونه YARPP یک پلاگین همه کاره برای افزودن نوشته های مرتبط با موضوع مورد نظر برای نمایش در سایت یا وبلاگ یا خوراک است. این افزونه فهرستی از پست ها و صفحات مرتبط با موضوع مورد نظر را ایجاد کرده که همین کار باعث می شود تا بازدیدکنندگان سایت از دیگر پست ها و مطالب مرتبط با موضوع باخبر شده و به نوعی بازدید صفحات دیگر سایت نیز بیشتر شود.

پلاگین YARPP بر اساس الگوریتم های عنوان پست ، محتوا ، برچسب ها و دسته ها کار کرده و با تنظیمات پیشرفته می توان تعیین کرد که بر طبق کدامیک از این بخش ها ، مطالب مرتبط نمایش داده شود. همچنین با استفاده از این افزونه می توان پست های مرتبط را در خوراک RSS یا فید سایت نیز با امکان سفارشی سازی قرار داد.

افزونه مطالب مرتبط

2- Contextual Related Post

یکی دیگر از افزونه های پست های مرتبط ، پلاگین Contextual می باشد که یک لیست از مطالب مرتبط را با توجه به موضوع پست ها ، نمایش می دهد. شما می توانید تعداد زیادی از پست ها را برای نمایش در مطالب مرتبط انتخاب کنید و اگر هم می خواهید به طور خودکار نمایش پست های مرتبط در محتوا یا خوراک سایت نمایش دهد ، تنظیمات آن را فعال کنید.

افزونه پست مرتبط

3- Microkid’s Related Posts

افزونه Microkid’s یک پلاگین قدرتمند و اما ساده و آسان است که پست های مرتبط با مطالب وبلاگ را نمایش می دهد. شما می توانید با تنظیمات این پلاگین به جستجو در بین نوشته پرداخته و مطالب مرتبط را خودتان پیدا کرده و قرار دهید.

پلاگین مطالب مرتبط

4- Linkwithin

افزونه Linkwithin با اکثر پلتفرم های وبلاگ نویسی مثل Blogger, Typepad, WordPress سازگاری دارد و حتی می توان از آن در وبلاگ های وطنی نیز استفاده کرد که در اینجا می توانید توضیحات بیشتر دریافت کنید. توسط این افزونه می توان در کمتر از 1 دقیقه کد مربوط به مطالب مرتبط را بدون ثبت نام دریافت کرده و در سایت یا وبلاگ خود به کار بگیرید.

پلاگین پست مرتبط

5- nrelate Related Content

در حالی که نمایش مطالب مرتبط در پست های وبلاگ می تواند بازدید بیشتری را برای ما به ارمغان آورد ، اما مطمئنا نمایش پست های مرتبط تر و با نتیجه بهتر می تواند این روند را عالی تر سازد. افزونه nrelate این کار را با تنظیمات پیشرفته اش در اختیار شما قرار داده تا مرتبط ترین مطالب مرتبط با موضوع وبلاگتان را نمایش دهید و تعامل بهتری بین مطالب و بازدید کنندگان وبلاگ را فراهم کنید.

پلاگین nrelate ادغام و سازگاری خوبی با سیستم های مدیریت محتوا مثل Blogger, Tumblr & WordPress دارد که با تنظیمات آن می توان نوع نمایش و شکل و شمایل مطالب مرتبط را زیباتر نمود. این افزونه فوق العاده از 3 پلاگین که زیر مجموعه آن می شود نیز پشتیبانی می کند مثل افزونه های Most Popluar Posts Plugin و Flyout Plugin .

افزونه مطالب تصادفی

6- SimpleReach Slide

شاید در سایت ها و وبلاگ های بسیاری مشاهده کرده باشید که با اسکرول صفحه و به انتها رسیدن صفحه وب ، یک باکس در سمت راست و پایین صفحه باز شده و به شما پیشنهاد می کند که مطلب مرود نظر را بازدید کنید. نام این افزونه SimpleReach Slide است که پست های مرتبط با موضوع سایت را به صورت یک باکس جدا در پایین صفحه وب نمایش می دهد که امکان باز و بسته شدن توسط کاربر را دارد.

افزونه پست تصادفی

7- Related Posts Slider

افزونه Related Posts یک پلاگین جالب و بسیار جذاب برای ساخت پست های مرتبط با صفحه وب با یک حالت اسلایدری با عکس و نام پست که در پایین مطالب نمایش داده می شود.

پلاگین مطالب تصادفی

8- WP-Thumbie

مطالب تصادفی و مرتبط برای هر سایت یا وبلاگی باعث می شود تا پست های بیشتری توسط کاربران دیده و خوانده شود که بازدید سایت از این طریق زیاد خواهد شد. افزونه WP-Thumbie این کار را انجام داده و مطالب تصادفی و مرتبط را به صورت عکس های شاخص به همراه لینک و متن پست ها به صورت دلخواه نمایش می دهد.

پلاگین پست تصادفی

9- Related Posts Thumbnails

همانطور که از نام این افزونه مشخص است ، افزونه Related Posts Thumbnails مطالب مرتبط و البته پست های تصادفی را به صورت عکس های Thumbnails و کوچک به همراه نام و لینک مطالب نمایش می دهد و با پنل مدیریتی آن اجازه دارید تا پیکربندی با توجه به نیاز خود را در آن پیاده کنید.

افزونه و پلاگین وردپرس مطالب مرتبط

منبع: وب هاب

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 142
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 135
  • بازدید امروز : 167
  • باردید دیروز : 217
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,991
  • بازدید ماه : 6,934
  • بازدید سال : 41,994
  • بازدید کلی : 526,563