loading...
ناب اسکریپت
admin بازدید : 569 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

در صورتی که وردپرس را به عنوان سیسنم مدیریت محتوای وب سایت خود انتخاب نموده اید تا حدود زیادی بابت سئو ( بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو ) خیالتان راحت خواهد بود .

وردپرس بدون شک یکی از بهترین سیستم ها برای مدیریت محتواست و از انعطاف پذیری و قابلیت انطباق بسیار بالایی برخودار است .

اما این برای شروع و ادامه یک فعالیت حرفه ای برای جذب هرچه بیشتر مخاطب کافی نیست !

برای اینکه موتورهای جستجو وب سایت شما را بیشتر دوست داشته باشند و برای نمایش نتایج جستجو ، شما را در نتایج ابتدایی خود قرار دهند ، نیاز به انجام اقداماتی برای بهینه سازی اصولی وب سایت خود دارید .

 

wordpress search engine optimization سئو در وردپرس به زبان ساده   بخش نخست

 

در ابتدای کار به بازدیدکنندگان عزیز یادآور می شوم که در یک وب سایت ، همه چیز بر روی سئو تاثیر می گذارد از نحوه ی ارائه ی محتوای خود به کاربران تا رنگ بندی پوسته ی وب سایت !

از آنجا که الگوریتم های موتورهای جستجو برای یافتن بهترین نتیجه و ارائه به جستجو کنندگان دائما تغییر می کند ، الگوریتم های  مهم در رنک دهی به وب سایت ها و تاثیر گذاری بر سئوی آنها نیز همیشه در حال تغییر است .

موتورهای جستجو همیشه عوامل مؤثر بر رنک دهی  و تغییرات آنها را محرمانه نگه می دارند و دلیل این کار هم جلوگیری از سواستفاده ی وب سایت های اسپم و بی محتوا از نکاتی هست که الگوریتم ها برای رنک  و امتیاز دهی روی آنها تمرکز بیشتری دارند .

ممکن است این پرسش برای شما پیش بیاید که با این وجود  چگونه رتبه ی وب سایت خو را در موتورهای جستجو بالا ببریم و به اصطلاح وب سایت خود را سئو کنیم ؟

برای یافتن پاسخ این پرسش فوق العاده مهم همراه ما باشید .

اصولا سئو در وب سایت های وردپرسی ( و همچنین در تمامی وب سایت ها ) به آیتم ها و موارد متعددی باز می گردد که بهبود عملکرد آنها مستقیما باعث افزایش سئو ی وب سایت شما می شود .

برای افزایش سئو در وردپرس باید به این مواردتوجه ویژه داشته باشیم :

۱ : برای راه اندازی وب سایت دلیل قانع کننده ای داشته باشید و از پیش بدانید که قرار است دقیقا به چه مطالبی در وب سایت بپردازید

۲ : در زمان انتخاب هاستینگ از شرکتی هاست تهیه کنیم که اولا سرورهای سریعی داشته باشد و ثانیا میزان آپ تایم سرورها بسیار بالا باشد ( به عبارتی داون تایم نداشته باشد و وب سایت شما همیشه در دسترس باشد )

۳ : انتخاب پوسته ( قالب ) مناسب برای وب سایت

۴ : رعایت نسبت متن به تصویر

۵ : سئو سازی تمامی پیوندهای وب سایت

۶ : سئو سازی نحوه ی نگارش و انتشار مطالب

۷ : ویرایش قالب و استفاده از کدهای معتبر و با کیفیت جهت افزایش سئو

۸ : انجام تمامی نکات تکنیکی سئو در درون و بیرون ساختار کلی وب سایت و ساخت یک استراتژی حرفه ای برای بهبود مستمر

پس از اجرای اصولی موارد فوق به بررسی و تحلیل الگوریتم پاندای گوگل و همچنین پنگوئن گوگل خواهیم پرداخت .

از مورد ۳ تا ۸ ، کارهای زیادی برای انجام دادن داریم ؛ از نصب افزونه ها و تنظیم حرفه ای آنها تا آنالیز تکنیکی و محتوایی و قرار دادن کدها ی لازم در وب سایت . پس آستین های خود را بالا بزنید !

تمامی موارد فوق را یک به یک به طور کامل ، اصولی و حرفه ای به زبان ساده برای شما کاربران عزیز و گرامی بیان می کنم تا همواره وب سایتتان با پیشرفت در موتورهای جستجو به حداکثر رنک و امتیاز برسد و همیشه در اولین نتایج موتورهای جستجو حضور داشته باشید.

panda 1 سئو در وردپرس به زبان ساده   بخش نخست

یادمان باشد که سئو و بهینه سازی وب سایت یک قرایند مقطعی نیست که اگر مثلا این هفته آن را انجام دادیم دیگر به آن توجه نداشته باشیم . بلکه همانند مراقبت از یک گل ، همیشه باید به سئوی وب سایت توجه و اصرار بر افزایش حداکثری آن داشته باشیم .

به دلیل گستردگی سئو در وردپرس به زبان ساده و جهت راحتی شما دوستان ، این مطلب را به چند قسمت تقسیم می کنیم و در هر قسمت مطالب را به شکل ساده و بسیار کامل تقدیم حضور شما می کنیم . پذیرای نظرات گرامی شما عزیزان هستیم .

در پایان بخش نخست به شما قول می دهیم که اگر به تمامی توصیه ها به صورت دقیق و اصولی عمل کنید در مدت بسیار کوتاهی شاهد رشد فوق العاده ی امتیاز و رنکینگ وب سایتتان در موتورهای جستجوخواهید بود .

ادامه دارد ؛ پایان بخش نخست .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 142
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 135
  • بازدید امروز : 117
  • باردید دیروز : 217
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,941
  • بازدید ماه : 6,884
  • بازدید سال : 41,944
  • بازدید کلی : 526,513