loading...
ناب اسکریپت
admin بازدید : 795 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

حتما WHMCS را می شناسید. یک سیستم فروش و ارائه هاست، همراه با بخش های پشتیبانی، آموزش، صدور فاکتور و … .
امروز قصد داریم ماژول درگاه پرداخت زرین پال را برای این سیستم به شما معرفی کنیم. به کمک این ماژول امکان خدمات فروش آنلاین از طریق دروازه پرداخت زرین پال برای فراهم می آید.

admin بازدید : 712 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

در پست قبلی آموزش “قالب جدا برای هر دسته” رو توی سایت گذاشیتیم. با این کار وقتی روی این دسته کلیک می کنید صفحه اصلی سایت هم با همون قالب مشخص شده لود می شه. اما شاید دوست داشته باشید قالب ادامه مطلب نیز متفاوت از قالب اصلی باشه. یعنی مثلا قالب صفحه اصلی همه سایت یکسان باشه ولی ادامه مطلب دسته ای خاص با قالبی متفاوت از قالب اصلی لود بشه.

برای این کار با آموزش این لحظه ما همراه باشید:

admin بازدید : 902 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

احتمالا سایت شما هم دارای دسته بندی های مختلفی هست و دوست دارید که برای بعضی از دسته های سایت خودتون قالب جداگانه قرار بدید یا شاید مطلب خاصی داشته باشید که می خواهید به طور ویژه قالب اختصاصی براش ایجاد کنید.

مثلا فرض کنید می خواهید صفحه ثبت نام سایت خود با قالبی جدا که متناسب با همین کار هست لود کنید. یا شاید مثلا یک گالری تصاویر راه اندازی کردید که خوب حتما قالبش باید متفاوت از قسمت های دیگه باشه.

راه های مختلفی برای این کار وجود داره.

admin بازدید : 662 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

حتما در سایت های وردپرسی مشاهده کردید که صفحه ثبت نام قبل از ایجاد تغییرات صفحه ای نه چندان زیبا و تقریبا غیرکاربردی است. یعنی اون چیزی که ما می خواهیم نیست.

شاید نیاز داشته باشیم اطلاعات بیشتری از کاربر در هنگام ثبت نام دریافت کنیم. مثلا سن، شماره ملی، جنسیت یا هر چیز دیگه. که فرم ثبتنام پیشفرض وردپرس چنین قابلیت هایی رو نداره. اما آیا راه حلی برای تغییر این صفحه وجود نداره؟

admin بازدید : 566 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

بازم سلام خدمت کاربران عزیز

اگر شما هم صاحب یک سایت وردپرسی باشید، حتما در نگاه اول با کاستی هایی از ناحیه وردپرس روبرو شدید. اما با کمی جست و جو و کنجکاوی به خرج دادن تونستید راه حل مشکل یا پیشنهادی که داشتید رو پیدا کنید.

یکی از کمبودهایی که توی وردپرس مشاهده می شه اینه که صفحه ورود وردپرس به طور پیشفرض قابل تغییر نیست. اما با استایلی که امروز به شما معرفی می کنیم می تونید در صفحه ورود تغییراتی ایجاد کنید. بکگراند صفحه رو تغییر بدید و کارای دیگه.

admin بازدید : 560 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)
قالب yamakazi یک قالب دو ستونه وردپرس است که با رنگ بندی و ظرافت خاصی طراحی شده است
این قالب نیز توسط تیم دی بی اس تم فارسی سازی و منتشر شده. این قالب به علت استفاده از طراحی سه بعدی، قالبی متفاوت جلوه می کند. از دیگر مشخصات این قالب در کنار طراحی سه بعدی، پشتیبانی از تبلیغات و همچنین پشتیبانی از ابزارک در سایدبار و فوتر از دیگر ویژگی های آن هستند که به شما امکان مانور زیادی روی سایت می دهد. این قالب دو ستونه از منوهای آبشاری نیز پشتیبانی میکند که برای تنظیم آنها می توانید از فهرست دلخواه بهره بگیرید.
admin بازدید : 681 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

قالب وردپرس مجله ی خبری گود نیوز در یک بسته بندی عالی و کامل ارائه شده است و دارای پنل تنظیماتی فوق العاده حرفه ای می باشد که به شما اجازه می دهد به راحتی کنترل قالب و وب سایت خود را در دست بگیرید. همچنین دارای ۹ بخش ابزارک با ۲۰ ابزارک  سفارشی زیبا و حرفه ای میباشد که به وب سایت زیبایی خاصی می بخشد. گودنیوز دارای چهار الگوی مخصوص برای هر برگه و البته با امکانات زیاد میباشد و همچنین دارای بخش ویرایشگر حرفه ای و پیشرفته برای تنظیم هر پست یا هر برگه.

admin بازدید : 628 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)
قالب فروشگاهی iShop یکی دیگر از سری قالب های رایگان “دی بی اس تم” است که به فارسی ترجمه و منتشر شده است.

این قالب جدیدترین قالب فروشگاهی رایگانی است که توسط دی بی اس تم برای شما عزیزان ترجمه و بومی سازی شده است . در فرایند بومی سازی سبد خرید پوسته حذف شده بسیاری از مشکلات ساختاری و برنامه نویسی قالب حل شده و فهرستی دیگر در قالب اضافه شده تا قالب به قالبی کاربردی برای استفاده شما عزیزان تبدیل شود که این مواد این فرایند را بسیار سخت و طولای کردند با این حال مراحل بسیار عالی طی شده اند و اکنون شما میتوانید سایت خود را با این قالب وردپرس فروشگاهی زیبا راه اندازی کنید .

admin بازدید : 608 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

پوسته skirmish به معنی (زد و خورد) می‌باشد که یک قالب وردپرسی می باشد، توسط سایت ایران 98 پارسی سازی و منتشر شده. این قالب، قالبی سبک می باشد که از ابزارک، فهرست، سربرگ و پس‌زمینه پشتیبانی میکند. هم اکنون نیز برروی ایران ۹۸ نصب است و می‌توانید مشاهده اش کنید.

admin بازدید : 560 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

پارس‌پال یکی دیگر از درگاه‌های واسط پرداخت الکترونیک در ایران می‌باشد.

یکی از امکانات برچسته پارس‌پال، پرداخت وجه به سایت‌های پذیرنده می‌باشد. بدین صورت که شما می‌توانید نتیجه تراکنش را در وب‌سایت خود مشاهده کنید.

همانطور که مشاهده می‌کنید، افزونه پارس‌پال را برای وردپرس آماده کردم. افزونه به صورت خیلی آسان نصب می‌شود و قابل اجرا برروی پوسته شما می‌باشد.قبل از استفاده از افزونه، ابتدا باید در پارس‌پال ثبت نام کنید و درگاه جدید خود را ثبت و سپس MerchandID و رمز درگاه خود را دریافت کنید.

سپس افزونه را نصب و به صفحه تنظیمات آن مراجعه کنید و اطلاعات درگاه خود را وارد این برگه کنید.

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 142
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 133
  • آی پی دیروز : 193
  • بازدید امروز : 197
  • باردید دیروز : 1,310
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,553
  • بازدید ماه : 2,066
  • بازدید سال : 37,126
  • بازدید کلی : 521,695